اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس و پیشکسوت فوتبال کرمان:

اختلافات مسئولان باشگاه مس تنش‌زاست

خبرگزاری فارس: کارشناس فوتبال کرمان گفت: انتقادات اخیر سرمربی مس کرمان علیه مدیر‌عامل این باشگاه‌ به نظر من بیش از حل و فصل کردن مسائل و مشکلات، موجب ایجاد تنش و ایجاد حواشی بیشتر در درون تیم مس می‌شود.

اختلافات مسئولان باشگاه مس تنش‌زاست

رضا عبدالرشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به انتقادات اخیر سرمربی مس کرمان علیه مدیر‌عامل این باشگاه‌ اظهار داشت: به نظر من اینگونه صحبت‌ها بیش از حل و فصل کردن مسائل و مشکلات موجب ایجاد تنش و ایجاد حواشی بیشتر در درون تیم مس می‌شود.

وی افزود: تیم مس طی هشت بازی اخیر بازی‌های فوق‌العاده‌‌ زیبایی را از خود به نمایش گذاشته‌ و دیدار برابر سایپا نیز نمونه‌ای از بازی‌های زیبای این تیم بود به نظر من مس طی بازی‌های اخیر بهترین نمایش را مقابل سایپا به معرض دید علاقمندان گذاشت.

عبدالرشیدی ابراز داشت: مس تیمی که دو بار از حریفش عقب می‌افتد، اما با بازی روان و منطقی موفق به جبران این عقب‌ماندگی شد، حتی شاگردان قاسم‌پور اگر دقت عمل بیشتر در زدن ضربات آخر داشتند این تیم‌ می‌توانست سایپا را در کرمان شکست دهد، همه‌ مشاهده کردند هیچ تیمی به اندازه مس کرمان سایپا را طی چند هفته سپری شده از لیگ زیر فشار قرار نداده بود.

وی بیان داشت: بحث‌هایی که از سوی‌ قاسم‌پور در مورد مدیر‌عامل باشگاه مطرح شده کمی به دور منطق است به نظر من مدیر‌عامل باشگاه وظیفه‌ تر و خشک کردن تیم و یا حضور در برابر تخلفات عده‌ای با نام هوادار را ندارد.

این کارشناس فوتبال افزود: باشگاه باید بر اساس سلسله مراتب و روال قانونی حرکت کند و این روال قانونی و سلسله مراتب می‌گوید سرپرست و مدیر تیم نماینده تام‌الاختیار باشگاه در همه مسائل و امورات پیرامون تیم در قبل و هنگام برگزاری مسابقات است.

عبدالرشیدی خاطرنشان کرد: تیم قاسمپور مشکلات فنی آن چنانی ندارد به نظر من این تیم در میانه میدان باید کمی حرکت و آهنگ خود را تغییر دهد، ما باید در این نقطه حساس بازیکنی داشته باشیم که توانایی بر هم ریختن نظم ‌و قدرت بازی حریفان را داشته باشند و مهاجمان تیم را تغذیه کنند.

این پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: خط هافبک مس با وجود بازیکنی مانند فرزاد حسین‌خانی توانایی برهم ریختن بازی هافبک حریف را دارد.

عبدالرشیدی گفت: فرزاد به خوبی طی این مسابقات وظایفش را انجام داده، اما همان‌گونه که گفتم باید در این منطقه بازیکنی با ویژگی‌های خاص توانایی انجام کارهایی از جمله به‌هم ریختن نظم بازی حریف و تغذیه مهاجمان را داشته باشد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول