اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام باشگاه مس کرمان خبر داد

کمک 500 میلیون ریالی باشگاه مس به زلزله‌زدگان

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام باشگاه صنعت مس کرمان گفت: باشگاه صنعت مس کرمان مبلغ 500 میلیون ریال به زلزله زدگان شمال غرب کشور کمک کرد.

کمک 500 میلیون ریالی باشگاه مس به زلزله‌زدگان

حسن واحدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به دستور‌ محمد اسفندیار رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت مس کرمان مبنی بر تخصیص مبلغ 500 میلیون ریال وجه نقد به منظور کمک این باشگاه به زلزله زدگان شمال غرب کشور‌ اظهار داشت: این مبلغ به صورت وجه نقد و با تصویب در هیئت مدیره باشگاه به زلزله زدگان شمال غرب کشور اختصاص داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ورزش و به ویژه فوتبال می‌تواند حسن نیت و همدردی خود را به بهترین شکل ممکن با آسیب دیدگان این زلزله نشان دهد، گفت: امیدوارم با این کمک بتوانیم در گوشه‌ای از اندوه و آلام مردم آذری زبان شمال غرب کشور سهیم باشیم.

کمک مراکز اقامتی کرمان به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی

مدیر امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان به خبرنگار فارس گفت: هتل‌ها و مراکز اقامتی استان کرمان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی اهدا کردند.

محمدمهدی افضلی ابراز داشت: کارکنان هتل‌ها و مراکز اقامتی استان کرمان یک روز از حقوق خود را به آسیب‌دیدگان زلزله آذربایجان شرقی اهدا کردند.کمک‌های غیر نقدی نیز شامل پتو، آب معدنی و سایر وسایل مورد نیاز است.

افضلی تصریح کرد: در میان مراکز اقامتی استان کرمان کارکنان هتل پارس کرمان با 30 میلیون ریال کمک نقدی بیشترین میزان اهدایی را داشتند. کمک‌های نقدی به حساب هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران واریز و کمک‌های غیر نقدی به مناطق آسیب دیده اعزام شده است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول