اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان:

قراردادم با باشگاه مس مطابق با قانون فدراسیون است

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال مس کرمان گفت: قراردادم با باشگاه مطابق با قانون فدراسیون فوتبال است.

قراردادم با باشگاه مس مطابق با قانون فدراسیون است

رضا عنایتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به انتشار مطالبی پیرامون نحوه قراردادش با باشگاه مس کرمان اظهار داشت: قرارداد من با باشگاه مس مطابق قانون و مانند سایر بازیکنان تیم در چارچوب سقف قرارداد مورد تایید فدراسیون فوتبال به ثبت رسیده است.

وی افزود: هیچ نکته مخفی و پوشیده‌ای در این قرار داد وجود ندارد، اما اخیرا برخی با حاشیه‌سازی به صورت آشکار و با دروغی بزرگ، قرارداد من با باشگاه صنعت مس کرمان را مشکل‌دار عنوان کرده‌اند.

عنایتی این تهمت‌ها را بزرگ و نابخشودنی دانست و افزود: طرح این مسائل از منابع رسانه‌ای و فضای مجازی جای پیگیری از طریق مراجع قضایی را دارد.

مهاجم مس کرمان عنوان کرد: به جرأت می‌گویم هیچ نکته مبهم و غیر عادی در قراردادم با باشگاه مس وجود ندارد و با توجه به پیشنهادات باشگاه‌های مختلفی از جمله استقلال تهران در نهایت به دلیل صداقت مسئولان مس این تیم را انتخاب کردم.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون آخرین وضعیت مس کرمان گفت: تمرینات تیم پس از تعطیلی چند روزه آغاز شده است و به نظر من این تیم با کسب چند نتیجه خوب به جمع بالانشینان جدول اضافه می‌شود.

عنایتی اظهار داشت: شایستگی و لیاقت تیم ما بیش از این است زیرا مس باشگاه بزرگی بوده و در فوتبال ایران از اعتبار خوبی برخوردار است.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول