اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر رده‌های سنی باشگاه صنعت مس:

باشگاه مس در کسب مقام رکورددار است

خبرگزاری فارس: مدیر رده‌های سنی باشگاه صنعت مس کرمان گفت: تیم‌های عضو باشگاه صنعت مس طی ‌سال‌جاری در کسب مقام رکورددار هستند.

باشگاه مس در کسب مقام رکورددار است

سید‌امجد مسعود‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اینکه ‌بسیاری از اهداف و خواسته‌های باشگاه در رده‌های سنی محقق شده‌اند، اظهار داشت: تیم‌های عضو باشگاه صنعت مس در سال جاری در کسب ‌مقام‌ بهترین رکورد را داشتند. 

وی بیان داشت: تیم نونهالان در لیگ برتر کشور عنوان چهارم ‌را کسب کرد و ‌تیم نوجوانان نیز مقام سومی لیگ برتر کشور را از آن خود ساخت، همچنین تیم جوانان نیز مقام سوم لیگ برتر را به‌دست آورد.

مسعودزاده افزود: با توجه به اینکه در تمام ابعاد و بخش‌های فوتبال مانند بازیکن، مربیگری و سرپرستی تجربه دارم و در حوزه تدریس نیز تربیت بدنی را به دانش‌آموزان و دانشجویان زیادی تدریس کرده‌ام با تمام‌ ابعاد ورزش و فوتبال آشنا هستم. 

وی تصریح کرد: به این منظور در ابتدای قبول مسئولیت در این بخش از باشگاه فعالیت‌های خود را براساس اهداف و محورهای کاری مشخص و با برنامه دنبال کردم، زیرا اعتقاد داشتم نیاز رده‌های سنی باشگاه برخورداری از یک نقشه راه است.

مسعود‌زاده ‌با بیان اینکه فعالیت‌های خود را برپایه سه هدف کوتاه مدت‌، میان مدت و بلند مدت تنظیم کردیم، خاطر‌ نشان کرد: در بخش اهداف کوتاه مدت کشف و پرورش استعدادهای فوتبال در سطح استان، سازماندهی آنها در قالب تیم در سنین مختلف، حضور و کسب سهمیه در بالاترین سطح مسابقات رده‌های سنی کشور برنامه‌های اولیه ما بود.

مدیر رده‌های سنی باشگاه صنعت مس کرمان عنوان کرد: در بخش اهداف میان ‌مدت کسب مقام‌های اول تا سوم رقابت‌های لیگ برتر رده‌های سنی کشور را در نظر گرفتیم.

وی با بیان اینکه ‌در بخش اهداف بلند مدت، اهداف کلانی را دنبال کردیم، بیان داشت: آموزش و پرورش بازیکن بومی استانی برای ورود به تیم نخست باشگاه، رساندن توان فنی آنها تا حد راهیابی به تیم‌های ملی رده‌های سنی کشور و ترانسفر آنها به دیگر تیم‌های داخلی و خارجی به‌منظور کمک اقتصادی به باشگاه از جمله این اهداف بود.

مدیر رده‌های سنی باشگاه صنعت مس عنوان کرد: رعایت و انجام مسائل فرهنگی، نظم و انضباط‌، آموزش کارهای فنی در عمق، امور پشتیبانی به جد نیز در اولویت برنامه‌های کاری باشگاه قرار داشت.

مسعود‌زاده بیان داشت: پشت سر گذاشتن حدود 5 هزار جلسه تمرینات در رده‌های سنی ‌و 120 مسابقه رسمی بدون هیچ‌گونه مشکل انضباطی نشان‌دهنده نظم‌، انضباط و ‌توجه به مسائل فرهنگی در رده‌های سنی باشگاه است.

وی افزود: شاید بتوان کمیته انضباطی باشگاه و فدراسیون فوتبال را در رابطه با مسائل انضباطی رده‌های سنی باشگاه صنعت مس جزو بیکارترین‌ها عنوان کرد.

مسعودزاده با بیان اینکه معتقدم موفقیت در فوتبال با همکاری و همراهی چند‌ بخش امکانپذیر است‌، گفت:‌ اگر بخواهیم فوتبالی مدرن و با ثبات و رو به پیشرفت داشته باشیم، باید به همه این ابعاد توجه کرد.

وی خاطر نشان کرد: در رده‌های سنی باشگاه بخش‌های ‌مدیریتی، فنی، داوری، پزشکی و تغذیه و روانشناسی وجود دارد که با همکاری و هماهنگی تمام‌ این بخش‌ها و برگزاری نشست‌های هفتگی مسائل و مشکلات پیرامون تیم‌های رده سنی به بحث و مناظره گذاشته می‌شوند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول