اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم مس کرمان:

امکانات باشگاه مس در کشور کم‌نظیر است‌

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال مس کرمان گفت: امکانات باشگاه مس در کشور کم‌نظیر است‌ و به عقیده من حضور مس در لیگ برتر کشور نقش زیادی در رونق لیگ داشته است.

امکانات باشگاه مس در کشور کم‌نظیر است‌

حمید کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان، باشگاه صنعت مس را یکی از بهترین و بزرگ‌ترین باشگاه‌های کشور دانست و اظهار داشت: امکانات مس در کشور کم‌نظیر است‌ به عقیده من حضور مس در لیگ برتر کشور نقش زیادی در رونق لیگ داشته است، زیرا حضور این تیم با این امکانات موجب شده بسیاری از تیم‌ها و باشگاه‌ها با الگو‌برداری از این سیستم به دنبال ارتقای جایگاه خود باشند.

وی افزود: کرمان نیز شهر خوبی است و مردمان خونگرم و مهمان‌نوازی دارد، امیدوارم بتوانیم با کسب چند نتیجه خوب و تغییر جایگاه تیم در جدول شرایط تیم را در جدول مسابقات با تغییرات بهتری روبه‌رو کنیم.

کاظمی در مورد هفت هفته سپری شده از لیگ برتر و نتایج مس در این مسابقات گفت: شیوه بازی تیم در این چند هفته خوب بوده است‌ و مس در برابر تمام حریفانش بازی‌های زیبا و قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است، بازی‌هایی در این چند هفته انجام شد و تیم نتیجه نگرفت که اصلا این نتیجه نگرفتن و باختن حق مس نبود.

وی تصریح کرد: تیم در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و در تعطیلات نیز با انجام تمرینات خوب و دو بازی تدارکاتی‌ سعی در حفظ شرایط خود و بهبود وضعیت تیم داشت، امیدوارم با پیروزی‌ برابر سایپا در دیدار روز جمعه بتوانیم با کسب سه امتیاز جایگاه بهتری را در جدول برای آغاز روند صعودی مس در لیگ به دست آوریم.

کاظمی در مورد قرعه‌کشی مسابقات و میزبانی مس در سه دیدار از بازی‌های چهار هفته پیش روی عنوان کرد: این بهترین شانس و قرعه ممکن است ما باید از این فرصت استفاده بهینه کنیم و با ‌پیروزی برابر حریفان از هم اکنون با جمع‌آوری امتیازات بیشتر به فکر صعود در جدول مسابقات و قرار گرفتن در بین بهترین‌های لیگ باشیم.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون بازی‌های تدارکاتی مس در تعطیلات و بازی دادن قاسم‌پور به وی‌ گفت: می‌توانم پاسخ اعتماد سرمربی و کادر فنی را بدهم، البته من بازیکن تیم هستم و تابع نظر کادر فنی هستم، بازی‌های تدارکاتی نیز در مجموع به سود مس است، زیرا برگزاری این بازی‌های تیم را در شرایط مسابقه قرار می‌دهند.

کاظمی خاطرنشان کرد: از مردم کرمان و علاقمند مس تقاضا دارم تا روز جمعه به ورزشگاه آمده و تیم مس را تشویق کنند، امیدوارم با کسب یک پیروزی شیرین بتوانیم پاسخگوی محبت‌های هواداران باشیم.

به گزارش فارس، کاظمی بازیکنی است که سابقه بازی در تیم‌های پیکان، استیل آذین‌، پاس همدان و شیرین فراز کرمانشاه را در کارنامه دارد، این بازیکن فصل گذشته آقای گل مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور بود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول