اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی نامه‌ای صورت گرفت

مخالفت باشگاه مس برای دیدار با راه‌آهن در کرمان

خبرگزاری فارس: روابط عمومی باشگاه مس کرمان اعلام کرد که این باشگاه با برگزاری دیدار هفته دهم این تیم در برابر راه‌آهن به میزبانی کرمان مخالف است.

مخالفت باشگاه مس برای دیدار با راه‌آهن در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی باشگاه صنعت مس کرمان، این باشگاه با اعلام مخالفت در مورد برگزاری دیدار هفته دهم این تیم در برابر راه‌آهن به میزبانی کرمان طی نامه‌ای اعلام کرد: این باشگاه مخالفت خود را با جابه‌جایی میزبانی دو بازی رفت و برگشت این تیم در برابر راه‌آهن به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام کرده است.

باشگاه صنعت مس کرمان با رد هرگونه توافق انجام شده بین این باشگاه و مسئولان سازمان لیگ و باشگاه راه‌آهن به منظور جابه‌جایی مکان برگزاری این مسابقه در کرمان با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برگزاری این دیدار به میزبانی تیم صنعت مس را غیر قابل پذیرش دانسته است.

باشگاه صنعت مس کرمان خواستار برگزاری این دیدار در تاریخ اعلام شده و یا در تاریخ و زمان دیگری طی روزهای پنجم و یا ششم مهر ماه در یکی از ورزشگاه‌های شهر تهران شد.

در این نامه آمده است سازمان لیگ موظف به رعایت قوانین و برگزاری مسابقات بر اساس قرعه‌کشی انجام شده است و این باشگاه با هیچ شرایطی با برگزاری این بازی در کرمان موافق نیست.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول