اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام باشگاه مس خبر داد

ضرورت اصلاح ساختاری باشگاه صنعت مس

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام باشگاه صنعت مس کرمان گفت: یکی از نیازهای ویژه باشگاه صنعت مس اصلاح و توسعه ساختاری این باشگاه است و این مسئله در راستای قوانین مد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد.

ضرورت اصلاح ساختاری باشگاه صنعت مس

حسن واحدی روز گذشته در حاشیه آیین معارفه سرپرست و مدیر روابط عمومی باشگاه صنعت مس کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: باید از نقش مؤثر و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان باشگاه که نقش مؤثری در آرامش باشگاه پس از فراز و نشیب‌های فراوان تیم در فصل گذشته داشتند، قدردانی کنم.

وی افزود: باشگاه صنعت مس و تیم فوتبال آن پیشانی و جلودار ورزش استان کرمان هستند و مسئولان باشگاه برای حضور قدرتمندانه این تیم در لیگ دوازدهم طی یک ماه گذشته اقدامات مناسبی در راستای تقویت و شکل‌دهی تیم به کار گرفته‌اند.

واحدی یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌هایش از نخستین روز حضور در باشگاه صنعت مس را اصلاح ساختاری این باشگاه عنوان کرد و بیان داشت: باشگاه نیازمند یک انقلاب و اصلاحات ساختاری وسیع است، برای مثال اگر در باشگاه یک روابط عمومی قدرتمند و منسجم وجود داشت، طی چند روز اخیر مسئولان باشگاه مورد انواع و اقسام تهمت، افترا و هجمه‌های تبلیغاتی قرار نمی‌گرفتند.

وی تصریح کرد: فضایی که در کرمان علیه تیم و باشگاه ایجاد شده است در هیچ کجای ایران نمی‌توان دید، برخی رسانه‌ها از هر فرصتی برای حمله به مجموعه باشگاه و مسئولانش استفاده می‌کنند، یک روز می‌نویسند مس کهکشانی و روز دیگر مس مدرسه پیرمردها شد.

قائم‌مقام باشگاه مس کرمان خاطرنشان کرد: البته یکی از دلایل هجمه‌های تبلیغاتی صورت گرفته علیه ما، کوتاه شدن دست دلالان از منافعشان است، دلالانی که ما در برابر آنها ایستادیم و مانع رفت ‌و آمدهای مکررشان به باشگاه مس شدیم.

وی با اشاره به فعالیت 40 نفر همکار در باشگاه صنعت مس کرمان گفت: هیچ باشگاهی در ایران این میزان کارکنان در اختیار ندارد، البته ما باید با توجه به خواسته کنفدراسیون فوتبال آسیا هرچه سریع‌تر ساختار باشگاه‌های خود را به سمت و سوی حرفه‌ای شدن، پیش ببریم.

واحدی خاطرنشان کرد: به نظر من ساختار فعلی پاسخگوی بسیاری از مسائل نیست، زیرا در صورت وجود یک ساختار مناسب ما و مسئولان باشگاه نباید تا به این اندازه مورد هجمه‌های تبلیغاتی قرار می‌گرفتیم.

واحدی به برخی از شیطنت‌های صورت گرفته در زمینه انتشار اخباری در زمینه پرداخت‌های نجومی باشگاه مس به بازیکنانش گفت: این گفته‌ها نیز تنها به واسطه مخدوش ساختن ذهن اهالی فوتبال نسبت به باشگاه صنعت مس است، ما پول میلیاردی صرف خرید بازیکن نمی‌کنیم و تاکنون نیز این کار را نکرده‌ایم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول