اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام باشگاه مس کرمان:

ستاد کسب سهمیه آسیایی در باشگاه مس کلید خورد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام باشگاه مس کرمان گفت: ستادی با عنوان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به منظور جذب بازیکنان توانمند برای کسب سهمیه آسیایی آغاز به کار کرد.

ستاد کسب سهمیه آسیایی در باشگاه مس کلید خورد

حسن واحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به نتیجه تساوی تیم‌های مس و صبا در دیدار روز گذشته این تیم‌ها اظهار داشت: از همین امروز و با قطعیت حفظ امتیاز گرانبهای مس در لیگ برتر ستادی با عنوان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در باشگاه صنعت مس کلید زده شد.

وی افزود: این ستاد با الگوبرداری از چگونگی و نحوه عمل ستاد بحران تشکیل می‌شود و ما با استفاده از تشکیل ستاد بحران توانستیم در چهار مسابقه اخیر خود هشت امتیاز به دست آوریم.

واحدی با بیان اینکه این ستاد از امروز و با اضافه شدن چند بخش مهم به آن رسماً کار خود را آغاز می‌کند، گفت: حفظ امتیاز با ارزش مس در لیگ برتر را به مردم، هواداران و مسئولان تبریک می‌گویم، البته لطف خداوند نیز در این بین شامل حال ما شد.

وی با اشاره به اهداف تشکیل ستاد کسب سهمیه آسیایی باشگاه مس کرمان بیان داشت: این ستاد در مرحله نخست به دنبال یارگیری و جذب علمی، فنی و منطقی بازیکن است تا به واسطه آن زمینه حضور پرقدرت مس در دوازدهمین دوره لیگ فراهم شود.

قائم‌مقام باشگاه مس کرمان مردم کرمان را سزاوار تیمی شایسته و قدرتمند دانست و گفت: مردم و هواداران باید منتظر تشکیل تیمی قدرتمند و منسجم در دوره جدید لیگ برتر فوتبال کشور باشند.

واحدی با اشاره به اینکه باشگاه به دنبال بازیکنان بزرگ و البته کم‌حاشیه است، ابراز داشت: به دنبال بازیکنی هستیم که فکر و ذهنش معطوف به ارائه فوتبال زیبا باشد.

وی با بیان اینکه در این بین ارتباط ما با بازیکنان نیز به صورت متقابل است، تصریح کرد: باشگاه مس را به عنوان جایگاه ترقی و پیشرفت بازیکنان برای راهیابی به تیم ملی معرفی می‌کنیم و در طرف مقابل بازیکن نیز باید به تیم ما در راستای قرار گرفتن در مسیر قهرمانی کمک کند.

واحدی با بیان اینکه باشگاه مس ظرفیت و توانمندی هدف قرار دادن هر دو جام فوتبال کشور در فصل بعد را دارا است، گفت: امیدواریم تمام استان همچون روزهای پایانی لیگ برای رخداد این مسئله مهم بسیج شوند زیرا بستن تیمی قوی و منسجم از کوچک‌ترین وظایف ماست.

واحدی خاطر نشان کرد: در این بین با توکل به خدا و اتکا به مدیریت مناسب و غیرت و تعصب تک‌تک بازیکنان و هواداران تیم و مسئولان استان کرمان قصد داریم تا به این خواسته جامعه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول