اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ورامین:

اعزام دانش‌آموزان ورامین به مناطق جنگی آغاز شد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی ناحیه مقاومت بسیج ورامین با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری سفر به سرمین‌های نور گفت: اعزام دانش‌آموزان ورامین به مناطق جنگی آغاز شد.

اعزام دانش‌آموزان ورامین به مناطق جنگی آغاز شد

محمد یلاوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با سرزمین‌های نور اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سفر به شلمچه در هشتم مهر ماه سال 78 فرمودند «من این سرزمین را یک سرزمین مقدس می‌دانم. این‌جا نقطه‌ای است که ملائکه الهی که شاهد فداکاری مخلصانه این شهدای عزیز بودند، به این جا تبریک می‌جویند. این جا متعلق به هر کسی است که دلش برای اسلام و برای قرآن می‌تپد.»

مسئول بسیج دانش‌آموزی ناحیه مقاومت بسیج ورامین با اشاره به تاثیرات اردوهای راهیان نور در نسل جذیذ گفت: سفر به مناطق جنگی و قرار گرفتن جوانان در این سرزمین برکات و دستاوردهای زیادی را به‌همراه دارد و جوانان با حضور در این مناطق به رشادت‌ها و از خودگذشتتگی‌های جوانان غیور پی می‌برند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اعزام اردوهای راهیان نور به مناطق جنوب کشور از این هفته آغاز شد و جهت زیارت از یادمان‌های شهدا و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب ادامه خواهد داشت و بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی جنوب کشور به‌ویژه جوانان از یادمان‌های شهدا دیدن می‌کنند.

یلاوری بیان داشت: اردوی راهیان نور با توجه به هدف مقدس آن و هدایت دانش آموزان در مسیر معنوی شهدای گرانقدر دفاع مقدس آثار و برکات زیادی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: امروز بر عهده ماست که در مقابله با جنگ نرم دشمنان اقدامات شایسته و فعالیت‌های در خور شأن و منزلت شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی انجام دهیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول