اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل:

کاروان راهیان نور واکسینه کردن دانش‌آموزان در برابر هجمه‌های دشمن است

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اعزام دانش‌آموزان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب در حقیقت واکسینه کردن دانش‌آموزان در مقابله و مبارزه با هجمه‌های استکبار جهانی است.

کاروان راهیان نور واکسینه کردن دانش‌آموزان در برابر هجمه‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد رنجبر عصر امروز در نشست معاونان پرورشی و همچنین مربیان اعزامی به سفر راهیان نور در اردبیل اظهار داشت: 20 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر از 12 مهر ماه تا پایان اسفندماه عازم مناطق عملیاتی جنوبی می‌شوند که امسال این اعزام‌ها با شعار لبیک یا رسول‌الله انجام می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ اعزام اول ما از 12 مهر ماه شروع شده و دانش‌آموزان دختر در فاصله یک ماه از این مناطق بازدید می‌کنند که هشت هزار و 835 دانش‌آموز دختر در قالب درس آمادگی دفاعی از این مناطق بازدید می‌کنند.

رنجبر علت جلو افتادن سفر دانش‌آموزان دختر به این مناطق را سردسیر بودن اردبیل و برخی مشکلات احتمالی در اعزام دانش‌آموزان دختر توصیف کرد و افزود: دانش‌آموزان پسر نیز بعد از پایان امتحانات دی ماه به تعداد 10 هزار و 707 نفر به این مناطق اعزام می‌شوند و از مناطقی همچون اروندکنار، شلمچه، هویزه و دهلاویه بازدید می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: استقبال دانش‌آموزان و خانواده‌ها با توجه به تبلیغات خوبی که از رسانه‌ها و صدا و سیما صورت گرفته، مناسب است به طوریکه اغلب دانش‌آموزان و معلمان و حتی اولیا اظهار علاقه برای حضور در این اعزام‌ها داشتند.

وی اضافه کرد: یک مربی، یک مسئول مربی به همراه یک مربی بهداشت در این سفر دانش‌آموزان را همراهی می‌کنند که یک روحانی و راوی نیز از طرف سپاه به این سفر اعزام می‌شوند.

به گزارش فارس، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل برآورد هزینه سفر هر دانش‌آموز به راهیان نور را 153 هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: ریالی از دانش‌آموزان از بابت سفر به مناطق عملیاتی جنوب دریافت نمی‌شود و در کنار اعزام کاروان‌ها شاهد برگزاری مسابقات فرهنگی، پرورشی نیز هستیم که برای برگزیدگان جوایزی نیز در نظر گرفته شده است.

رنجبر از مستندسازی آثار و دل‌نوشته دانش‌آموزان خبر داد و بیان کرد: این سفر نه تنها یک سفر ارزشی، معنوی، پژوهشی و علمی است بلکه زمینه‌ساز تحول در دانش‌آموزان از نظر روحی و جسمی است که تمام هجمه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی از اولیا خواست مانع حضور دانش‌آموزان در این اردوها نباشند و اجازه دهند دانش‌آموزان اولین سفر معنوی و ارزشی خود را به مناطق عملیاتی جنوب انجام دهند تا این سفر زمینه‌ای باشد تا نسل آینده شهدا و ایثارگران ما را به عنوان الگوی بی‌نظیر خود قرار دهند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول