اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اردویی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان:

359 نفر خادم‌الشهداء از اصفهان به راهیان نور اعزام شدند

خبرگزاری فارس: معاون اردویی و گردشگری سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: سال گذشته تعداد 359 نفر خادم‌الشهداء به اردوهای راهیان نور اعزام شدند که در سال جاری این تعداد به سه برابر افزایش یافته است.

359 نفر خادم‌الشهداء از اصفهان به راهیان نور اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اسماعیل شریفیان ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت اعزام راهیان نور بسیج

دانش آموزی صورت گرفت، به تشریح برنامه اعزام دانش آموزان به راهیان نور پرداخت و اظهار کرد: از زمان مبدأ، آموزش دانش آموزان با بیان توانمندی جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد مشخص و از زمان ابتدای انقلاب تا دوران دفاع مقدس برای دانش آموزان بازگو می‌شود.

وی افزود: دعای عهد، مراسم صبحگاهی، یادمان عملیات والفجر هشت، رشادت‌های شلمچه، یادمان و زیارت عملیات کربلای پنج از برنامه‌هایی است که در سفر به راهیان نور برای دانش آموزان برگزار می‌شود.

معاون اردویی و گردشگری سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: یادمان شهدای دهلاویه، هویزه، دستاوردهای شهید چمران از برنامه‌های دیگر در این سفرهای اردویی است.

وی ادامه داد: آموزش، برگزاری مسابقات فرهنگی، محفل انس با شهدا از برنامه‌هایی است که توسط راویان خواهر در این سفرها اجرا می‌شود.

شریفیان همچنین در مورد نحوه اعزام خادم‌الشهدای بسیجی گفت: از 20 شهریورماه از طریق سایت اینترنتی ثبت‌نام برای خادم‌الشهدای بسیجی آغاز شده است که تاکنون یک هزار نفر در این سایت ثبت نام و اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 359 نفر خادم‌الشهدای بسیجی به راهیان نور اعزام شدند، افزود: این افراد از طریق انجام مصاحبه پذیرش و اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول