اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی بویین زهرا:

راهیان نور دانش‌‌آموزی بویین‌زهرا از آبان ماه آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی بویین زهرا با تأکید بر گسترش برنامه‌های فرهنگی بسیج دانش‌آموزی گفت: دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه این شهرستان از 12 آبان ماه ‌با کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

راهیان نور دانش‌‌آموزی بویین‌زهرا از آبان ماه آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین رضا ابراهیمی در همایش توجیهی حلقه‌های صالحین در مجتمع آموزشی بهار آزادی شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا بر مبنای رویکرد فرهنگی و دینی تهیه شده است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های جوانان در امور مختلف بسیج دانش‌آموزی باید جزو برنامه‌های جاری این واحد قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزان بویین زهرایی به اردوهای راهیان نور آبان‌ ماه جاری صورت می‌گیرد، تصریح کرد: دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه این شهرستان از 12 آبان ماه ‌جاری با کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: نگاه به زیرساخت‌های فرهنگی و پرورشی امری مهم است که باید با جدیت پیگیری شود.

ابراهیمی بیان کرد: مسابقات علمی و جشنواره‌های پژوهشی دانش‌آموزی نیز امسال در مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در مدارس این شهرستان در راستای اشاعه فرهنگ و تعالیم اسلامی عنوان کرد: اعزام دانش‌آموزان به اردوهای سیاحتی و زیارتی، برپایی دوره‌های ویژه قرآنی و برگزاری شب‌های خاطره دفاع مقدس از برنامه‌هایی است که در این واحد بسیج دانش‌آموزی انجام شده است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: دانش‌آموزان امروز به عنوان سرمایه‌های مطرح جامعه هستند که لازم است با آموزش صحیح آنان را به سوی عرصه‌های دینی حرکت کرد.

ابراهیمی بیان کرد: ضرورت مقابله با جنگ نرم امروز دغدغه‌ای است که لازم است در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به توانمندی‌های دانش‌آموزان در عرصه‌های علمی عنوان کرد: مسئولان و ارگان‌های مختلف باید با حمایت‌های مختلف و همه جانبه خویش زمینه را برای بروز خلاقیت‌های دانش‌آموزی مهیا کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: نسل نوجوانان امروز مایه افتخار و سربلندی نظام اسلامی است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول