اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل‌ آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد

آغاز اعزام دانش‌آموزان هرمزگانی به اردوی راهیان نور

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز طرح اعزام دانش‌آموزان استان به اردوی راهیان نور خبر داد.

آغاز اعزام دانش‌آموزان هرمزگانی به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی پیش‌ازظهر امروز در حاشیه اعزام نخستین گروه کاروان دانش‌آموزی استان به اردوی راهیان نور اظهار داشت: از زمان آغاز این طرح تا پایان بیش از 24 هزار دانش‌آموز هرمزگانی به این منطقه اعزام خواهند شد. 

وی با بیان اینکه این طرح تا نیمه اسفندماه سال‌‌جاری ادامه دارد، افزود: در این طرح 24 هزار و 570 دانش‌آموز شامل 13 هزار و 454 نفر پسر و 11 هزار و 70 دانش‌آموز دختر از مجموعه اماکن راهیان نور در استان خوزستان بازدید خواهند کرد و برای اسکان آنان نیز اردوگاه حمیدیه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه به ازای هر اتوبوس دانش‌آموزی، سه مربی، یک روحانی و یک راوی در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در طول سفر علاوه بر روایت راوی از نقش‌آفرینی رزمندگان اسلام، از طریق سیستم تصویری، مستندات دفاع مقدس همچنین فیلم‌های مرتبط را تماشا خواهند کرد.

وی ادامه داد: انجام فعالیت‌های متعدد فرهنگی، رزمایش، بازدید از زیارتگاه‌ها، بیان خاطرات، برگزاری مراسم دعا و ... از جمله برنامه‌های سفر دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور است.

این مسئول یادآور شد: کاروان‌های راهیان نور در حقیقت پیام‌رسانان واقعی ارزش‌‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های آینده انقلاب هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در پایان گفت: اردوی راهیان‌ نور دانش‌آموزان پایه دوم متوسطه با توجه به درس آمادگی دفاعی برپا می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول