اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتستان خبر داد

اعزام 2 هزار دانش‌آموز دختر دشتستانی به اردوی راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتستان از اعزام 2 هزار دانش‌آموز دختر دشتستانی به اردوی راهیان نور در سال جاری خبر داد.

اعزام 2 هزار دانش‌آموز دختر دشتستانی به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان احمد عالی صبح امروز در آیین اعزام دانش‌آموزان دختر به مناطق عملیاتی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور امری بسیار ارزشمند و مهم است و موجب آشنایی جوانان و نوجوانان با فضای جبهه و جنگ و تقویت معنویت می‌شود.

وی افزود: در چند سال گذشته با همکاری سپاه و آموزش و پرورش شاهد بهبود کیفیت برنامه‌های راهیان نور هستیم و امیدوار هستیم شاهد تداوم این روند باشیم.

فرمانده سپاه دشتستان از اعزام 2 هزار دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی خبر داد و خاطر نشان کرد: 2 هزار دانش‌آموز دختر در سال تحصیلی جاری به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

عالی تصریح کرد: این دانش‌آموزان از شهرهای برازجان، سعدآباد، آبپخش، وحدتیه، دالکی، شبانکاره و بخش‌های ارم و بوشکان به این مناطق اعزام خواهند شد.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان نیز گفت: تقویت معنویت و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف اردوهای راهیان نور است و باید نسبت به کیفیت بخشیدن به این اردوها اهتمام ورزیم.

عباسعلی اسدی بیان کرد: همکاری بسیار خوبی بین آموزش و پرورش و سپاه وجود دارد و استقبال دانش‌آموزان نیز از این اردوها بسیار خوب بوده است.

وی افزود: هدف‌گذاری و فلسفه چنین اردوهایی این است که جوانان و نوجوانان از نزدیک ببینند و درک کنند که در آنجا ملت ایران بزرگی و عظمت دفاع در مقابل استکبار را با تمام وجود مشاهده کردند.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان اضافه کرد: این مناطق یادآور رزمندگانی است که تا پای جان از انقلاب و اسلام عزیز دفاع کردند و رخت شهادت پوشیدند که تا حیات باقی است باید تحسین شوند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول