اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی البرز به مناطق جنوب اعزام شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی البرز به مناطق جنوب اعزام شدند.

نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی البرز به مناطق جنوب اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج فرمانده سپاه ناحیه ملارد صبح امروز در این مراسم گفت: اعزام دانش‌آموزان و نسل امروز به مناطق عملیاتی می‌تواند حال و هوای دوران هشت سال دفاع مقدس را برای نسل امروز بازگو کند.

محمد قدیری افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با رشادت و از خودگذشتگی در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی ادامه داد: دشمنان هرچه تلاش کنند نخواهند توانست به اهداف شوم خود دست پیدا کنند چرا که اتحاد و همدلی ملت ایران هرگز از بین رفتنی نیست.

فرمانده سپاه ملارد گفت: با گذشت سال‌ها از دوران هشت سال دفاع مقدس باید تلاش شود تا نسل امروز با آن دوران آشنا شده و خود را موظف بر حفظ  آرمان‌های رزمندگان کنند.

قدیری افزود: دشمن امروز در نظر دارد تا آرمان‌های رزمندگان اسلام را خدشه‌دار کرده و با تبلیغات منفی و بیان اظهارات دروغین به اهداف دیرینه خود دست پیدا کند.

وی ادامه داد: نسل امروز در جبهه دیگر باید به نبرد با دشمن برود و از آرمان‌های این نظام دفاع کند.

فرمانده سپاه ملارد گفت: در دوران جنگ تحمیلی نوجوانان بسیاری کلاس درس را رها کرده و با حضور در جبهه‌ها به دفاع از کشور پرداختند.

قدیری افزود: امروز نیز باید نوجوانان کشور با سلاح قلم و دانش خود به مقابله با دشمن رفته و با پیشرفت و توسعه زمینه‌های دشمن را بیش از پیش مأیوس کنند.

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز نیازمند اجرای برنامه‌های فرهنگی است لذا مسئولان و متولیان امر فرهنگ باید بیش از گذشته به این مهم توجه داشته باشند.

قدیری تکریم خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران را از دیگر وظایف نسل امروز دانست و گفت: یکی از مهمترین وظایف ما و به ویژه نسل امروز در قبال شهدا تکریم خانواده آنها است که باید این فرهنگ در بین نوجوانان و جوانان نهادینه‌ شود.

وی در ادامه به اعزام دانش‌آموزان دختر این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب اشاره کرد و افزود: امروز تعداد 500 نفر از دانش‌آموزان دختر با 10 دستگاه اتوبوس به مدت 4 روز به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

قدیری اظهار داشت: برای امسال اعزام بیش از پنج هزار نفر از دانش‌آموزان استان تهران به مناطق جنگی جنوب کشور برنامه‌ریزی شده است.

وی تاکید کرد: شهرستان ملارد در سال گذشته در ساماندهی و اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی در استان تهران رتبه برتر را کسب کرد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول