اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان‌ و بلوچستان خبر داد

اعزام 50 هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور

خبرگزاری فارس: معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 50 هزار نفر از دانش‌آموزان و اقشار مردم سیستان و بلوچستان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

اعزام 50 هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رجبعلی شیخ‌زاده ظهر امروز در نشست کمیته هماهنگی اردوی راهیان نور استان اظهار داشت: تعداد 50 هزار نفر از دانش‌آموزان و اقشار مردم در سال‌جاری در قالب اردوی راهیان نور به مناطق جنگی اعزام خواهند شدند.

وی افزود: این کاروان‌ها متشکل از اقشار مختلف جامعه، خواهران و برادران بسیجی، دانش‌آموزان و دانشجویان بسیجی است که به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور اعزام می‌شوند.

معاون سیاسی-امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: کاروان‌های راهیان نور، پیام‌رسانان و انتقال‌‌دهندگان واقعی ارزش‌‌های هشت سال دوران دفاع مقدس به نسل‌های آینده انقلاب هستند.

شیخ‌زاده بیان داشت: هدف از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، آشنایی جوانان و نسل سوم انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال جلوه‌های رشادت، شهامت و ایثارگری به جوانان است.

وی اضافه کرد: امسال قرار است در مجموع 32 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر عازم مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور شوند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: از این تعداد، 13 هزار دانش‌آموز دختر و 12 هزار دانش‌آموز پسر هستند که به مناطق عملیاتی عزیمت می‌کنند.

شیخ‌زاده تصریح کرد: با توجه به تجربه‌های سال‌های اخیر، امسال ابتدا دانش‌آموزان دختر از تاریخ 12 مهر‌ماه به این مناطق اعزام شدند.

وی بیان کرد: تعداد 250 دستگاه اتوبوس برای اعزام تمامی افراد در نظر گرفته شده که در هر دستگاه از یک روحانی، امدادگر و راوی استفاده می‌شود.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان افزود: اعزام کاروان‌های دختر تا نیمه دوم آذرماه ادامه خواهد داشت و در پی آن کاروان‌های پسر اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول