اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان:

اردوهای راهیان نور تاثیرگذارترین برنامه فرهنگی دانش‌آموزی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور به عنوان تاثیرگذارترین برنامه فرهنگی دانش‌آموزی موجب آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ غنی و تاثیرگذار دوران دفاع مقدس می‌شود.

اردوهای راهیان نور تاثیرگذارترین برنامه فرهنگی دانش‌آموزی است

محسن احمدی‌تبار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌های انجام شده 12 هزار و 330 دانش‌آموز از استان زنجان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی از نیمه دوم آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود، افزود: به تفکیک شهرستان‌های مختلف این کاروان‌ها اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان آشنا کردن نسل جوان با فلسفه جهاد در راه خدا با توجه به مقتضیات زمان را از اهداف این برنامه فرهنگی و معنوی اعلام کرد و افزود: حفظ و ارتقای روحیه جهاد، ایثار و استکبار ستیزی در جامعه به ویژه جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان از دیگر اهداف اعزام این کاروان‌ها است.

وی بر ضرورت تجدید خاطرات حماسه‌های رزمندگان تاکید کرد و گفت: با برگزاری برنامه اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزان و فرهنگیان با حماسه‌های رزمندگان آشنا شده و دستاوردهای دوران دفاع مقدس را از نزدیک مشاهده می‌کنند.

احمدی‌تبار زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه را از اهداف این برنامه عنوان کرد و افزود: تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی بین نسل جوان از دیگر اهداف این برنامه است.

وی مقابله با جنگ نرم دشمنان را از دیگر اهداف این برنامه دانست و گفت: مقابله با جنگ نرم دشمنان از طریق الگودهی جلوه‌های ایثار، مقاومت و شهادت از دیگر اهداف این برنامه فرهنگی محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان ادامه داد: تبیین عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران را در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و سرسپردگان منطقه از دیگر اهداف برگزاری این برنامه است.

وی یادآور شد: بیان فرهنگ و ارزش‌های دوران دفاع مقدس و انتقال این ارزش‌ها به نسل جوان از دیگر اهداف این برنامه است.

احمدی‌تبار بر ضرورت انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و گفت: برگزاری این اردوها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مثمرثمر است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول