اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

راهیان نور بهترین حرکت ترویج فرهنگ دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهار گفت: اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور بهترین حرکت فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس است.

راهیان نور بهترین حرکت ترویج فرهنگ دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌‌الله گلکارزاده عصر امروز در جلسه هماهنگی و پشتیبانی کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی راهیان نور را بهترین حرکت فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس خواند و اظهار داشت: نسل جوان جامعه باید با فرهنگ جهاد و دفاع آشنایی یابد تا از گزند فرهنگ‌های بیگانه در امان باشد.

وی اضافه کرد: امروز دشمن از طریق جنگ نرم وارد شده که اردوهای راهیان نور بهترین ابزار برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان است.

فرماندار شهرستان بهار گفت: ترویج فرهنگ دوران دفاع مقدس بهترین راه‌گشا برای تمام نسل‌ها است چراکه رزمندگان با تأسی از فرهنگ عاشورا با تمام توان در مقابل زورگویان جهان ایستادند و اجازه ندادند که یک وجب از خاک میهن به تصرف دشمن درآید.

وی گفت: ما باید همواره از رزمندگان آن دوران الگو بگیریم و تابع ولایت فقیه باشیم چراکه پیشرفت ایران در تمام عرصه‌ها به برکت ولایت فقیه است.

 فرمانده سپاه ناحیه بهار نیز در سخنانی زنده نگه‌داشتن فرهنگ دفاع و شهادت را برای آینده نظام اسلامی ضروری خواند و گفت: راهیان نور توانسته در طول سال‌های گذشته نسل‌های جوان را با این فرهنگ آشنا سازد.

سیدمجتبی حسینی توجه به سلامت، بهداشت و امنیت کاروان راهیان نور را ضروری و مهم دانست و تصریح کرد: سرزمین‌های راهیان نور کربلای ایران هستند که رزمندگان با تبعیت از امام حسین(ع) و یارانش برای دفاع از خاک میهن جان خود را فدا کردند.

وی گفت: این اردوها بسیج شدن در برابر جنگ فرهنگی دشمن است و انتقال رشادت‌ها و دلاورمردی‌ها به نسل‌های سوم و چهارم از دیگر اهداف این اردوها است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار اضافه کرد: سال گذشته از شهرستان بهار یک هزار نفر در دو مرحله به این مناطق اعزام شدند که امسال نیز بیش از یک هزار و 200 نفر در دو مرحله از مناطق عملیاتی جنوب کشور و یادمان‌های دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

وی ابراز داشت: مرحله نخست این اعزام در تاریخ چهارم آبان ماه با حضور دانش‌آموزان دختر بسیجی مقطع دوم متوسطه انجام می‌شود.

در پایان مقرر شد تمام دستگاه‌ها همکاری لازم را برای هرچه بهتر برگزار شدن اردوها داشته باشند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول