اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

استفاده از پوشش هنجار در جامعه اسلامی یک ضرورت کلیدی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: استفاده از پوشش هنجار در جامعه اسلامی یک ضرورت مهم و کلیدی است که نفع آن به عموم جامعه تعمیم داده می‎شود.

استفاده از پوشش هنجار در جامعه اسلامی یک ضرورت کلیدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی عصر امروز در جمع صاحب‌نظران، تولیدکنندگان و متولیان فرهنگی استان اظهار داشت: بانوان به عنوان ارزش‎های دینی در جامعه اسلامی خدمات ارزشمندی دارند که نقش برجسته آنان در طول دوره انقلاب اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست.

وی به سفر رهبر انقلاب اسلامی به استان خراسان‎ شمالی اشاره کرد و افزود: وجود مقام معظم رهبری موجب برکت و سعادت نظام اسلامی است که رهنمودهای ایشان همچون نگینی درخشنده همگان را مجذوب خود می‎کند و ایشان در سخنانی گرانمایه در خصوص جایگاه زنان، فرهنگ عفاف و حجاب فرمودند که زنان در پیشانی امور و در رأس این واژه و اعتقاد قرار دارند که لازم است به شایستگی از عهده آن برآیند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه زنان در نظام دینی محور خانه و نهاد مقدس خانواده هستند، تصریح کرد: از آنجایی که تقویت ارزش‎های اسلامی در مصادیق قابل مشاهده است، زنان مصداق و نماد قابل معرفی و نماینده ارزش‎های دینی هستند.

جمشیدی به ارتقا، آگاهی و دانش زنان در عرصه‎های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی تاکید کرد و یادآور شد: زنان می‎توانند همپای مردان در عرصه‎های مختلف توانمندی‎های درونی خود را بیش از گذشته ظهور و بروز دهند.

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه مد و لباس در گرگان بیان کرد: امیدواریم برگزاری نمایشگاه در گلستان مقدمه‎ای برای استقرار دائمی نمایشگاه مد و لباس با الگوی پیشرفت اسلامی و ایرانی در این خطه سرسبز و نگین ایران اسلامی باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان به نمایشگاه مد و لباس که در تهران برگزار شده بود اشاره کرد و افزود: شلوغ‌ترین غرفه نمایشگاه متعلق به چادر بود لذا اگر تولیدکنندگان در این بخش بتوانند نیازهای بانوان را برآورده کنند اقبال در این عرصه بیشتر خواهد شد.

جمشیدی اظهار داشت: بنا داریم تا به مناسبت 20 آبان مصادف با روز خانواده و شأن نزول سوره «هل اتی» نمایشگاه مد و لباس را در گرگان با همکاری امور بانوان و خانواده استانداری گلستان افتتاح کنیم.

وی از طراحان، دانشجویان و تولیدکنندگان دعوت کرد تا برای هر چه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول