اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کمیسیون تنظیم بازار کرمان مصوب شد

الزام نانوایان به استفاده از آرد سبوس‌دار‌

خبرگزاری فارس: در جلسه کمیته تنظیم بازار استان کرمان بر استفاده الزامی نانوایان استان از آرد با حداکثر 15 درصد سبوس‌گیری از ابتدای آبان ماه جاری تأکید شد.

الزام نانوایان به استفاده از آرد سبوس‌دار‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان کرمان با حضور محمد عابدی‌نژاد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگر اعضا برگزار شد.

حجت‌الله قنبری رئیس اداره توزیع و فروش شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه شش استان کرمان در این جلسه با اشاره به بخشنامه شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در این بخشنامه با توجه به فواید سبوس موجود در آرد به استفاده از آرد با 15 درصد سبوس‌گیری تأکید شده است.

وی با بیان اینکه هر چه میزان سبوس موجود در آرد بالاتر باشد، ارزش غذایی آرد نیز افزون‌تر است، خاطرنشان کرد: بر این اساس کسبه نانوایان در سطح استان موظف به استفاده از آرد با درصد سبوس‌گیری 15 درصد از اول آبان ماه جاری هستند.

در این جلسه مقرر شد با بازرسی معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با نانوایان متخلف در ارتباط با عدم رعایت درصد سبوس آرد در پخت نان برخورد قانونی شود.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول