اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر نیرو خواستار شد

کاهش هزینه‌ها و استفاده بهینه از منابع موجود

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر خواستار کاهش هزینه‌ها و استفاده بهینه از منابع موجود شد.

کاهش هزینه‌ها و استفاده بهینه از منابع موجود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین، علی ذبیحی در جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان قزوین که با حضور مدیران عامل و معاونان شرکت‌های صنعت آب و برق این استان در شرکت توزیع نیروی برق قزوین تشکیل شد با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و اهمیت صنعت آب و برق در زندگی مردم در بخشی از سخنان خود گفت: باید در شرایط فعلی مقاومت کرد و همه دست بدست هم بدهیم تا از شرایط موجود به خوبی عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره در صدد است با فشارهای خود رابطه بین مردم و دولت را خدشه‌دار کند، افزود: ما هم با حساسیت‌های داخل و خارج و جنگ تمام عیار اقتصادی روبه‌رو هستیم و هم نقاط قوت بسیاری در کشور داریم که این نقاط قوت تجربیات ما هستند، نیروهای متخصص و ظرفیت‌های بالقوه‌ای در کشور وجود دارد که باید آنها را فعال کرد.

ذبیحی تخصیص ردیف بودجه‌ای، فروش اوراق مشارکت و فروش اموال مازاد را از مهم‌ترین منابع تأمین بودجه وزارت نیرو عنوان کرد و خواستار کاهش هزینه‌ها و استفاده بهینه از منابع موجود شد.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول