اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز:

توسعه روستاها و استفاده از توانمندی‌های روستائیان ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز بر ضرورت توسعه روستاها و استفاده از توانمندی‌های روستائیان تأکید کرد.

توسعه روستاها و استفاده از توانمندی‌های روستائیان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آرش بهادری بعداز ظهر امروز در جلسه امور روستایی البرز اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی گامی مهم را در جهت توسعه روستاهای این استان برداریم.

وی ادامه داد: بهره‌مندی کامل روستائیان از خدمات شهری یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید برای توسعه پیشرفت روستاها انجام داد.

این مسئول با اشاره به اینکه در روستاها نیز جمعیت جوان وجود دارد، افزود: برای اینکه بتوانیم خواسته‌ها و نیازهای جوانان در در روستاها را نیز فراهم کنیم باید نیازهای آنان را شناسایی و هرچه سریع‌تر نسبت به برطرف کردن آنها گام برداریم.

بهادری ادامه داد: ساخت مراکز آموزشی، فرهنگی، تفریحی و همچنین احداث و توسعه مراکز درمانی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید در مسیر رشد و توسعه روستاها انجام داد.

وی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: اگر میزان خدمات در روستاها همانند شهرها باشد و ساکنان روستاها کمبودی را از لحاظ خدمات رسانی، اشتغال، مسکن و درآمد احساس نکنند روند افزایشی مهاجرت‌های بی‌رویه به شهرها نیز کنترل شده و روستائیان بیشتر راغب خواهند بود تا در روستاهای خود ساکن باشند.

*اخذ مجوز 17 دهیاری جدید

مدیرکل امور روستایی استانداری البرز در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردی دیگر در حوزه روستایی این استان اشاره کرد و گفت: با پیگیری و تلاش دفتر امور روستایی و شوراها مجوز ایجاد 17 دهیاری جدید در استان اخذ شد.

بهادری خاطرنشان کرد: با اعلام آمار سال 90 از سوی اداره کل آمار و اطلاعات استانداری ظرفیت ایجاد حداقل 35 دهیاری دیگر به وجود آمده است که در صورت تکمیل مدارک و ارسال از سوی بخشداران، این دفتر نسبت به اخذ مجوزها اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول