اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

برای اداره استان باید از نخبگان البرز استفاده کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: برای اداره صحیح و منطقی البرز از توان نخبگان و متخصصان این استان استفاده خواهد شد.

برای اداره استان باید از نخبگان البرز استفاده کنیم

اصغر عربیان که به تازگی از سوی وزیر کشور به عنوان استاندار البرز معرفی و منصوب شده، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در دنیای امروز دیگر نمی‌توان به صورت انفرادی یک مجموعه بزرگ مانند یک استان را اداره کرد.

وی تصریح کرد: اگر ما می‌خواهیم به اهداف و برنامه‌های کلان دست پیدا کرده و با کمترین هزینه راه پیشرفت و توسعه کشور را طی کنیم، باید از افراد دلسوز، متخصص، متعهد و نخبه بهترین نحوه استفاده کرده و از توانمندی آنها برای اداره مجموعه‌ مدیریتی خود بهره گیریم.

استاندار البرز ادامه داد: برای تحقق این مهم، نخبگان و متخصصان به دلیل اینکه با دانش روز آشنا بوده و دارای تخصص در حوزه‌های مختلف هستند، نقش بسیار مهمی در انجام وظایف و پیشبرد امور در هر دستگاهی دارند.

* نخبگان و متخصصان البرزی نباید خانه نشین باشند

عربیان تاکید کرد: نخبگان و متخصصان البرزی نباید از اداره استان دور مانده به قولی خانه نشین شوند و مسئولان دستگاه‌ها و ادارات باید از توان آنها برای اداره البرز به بهترین شکل استفاده کنند.

وی افزود: در نخستین جلسه‌ای که با مدیران استان البرز داشتم، به این نکته تاکید کرده و از همه مدیران استانی خواستم که از نیروهای متخصص بومی بیشترین استفاده را کرده و دانش آنها را به کار گیرند.

استاندار البرز متذکر شد: به طور قطع جوانان متخصص، نخبه و متعهد استان توانمندی‌های بسیاری داشته و اگر از این توانمندی غفلت کنیم، متضرر خواهیم شد.

عربیان در پایان اذعان داشت: امیدوارم با همدلی و مسئولیت پذیری که مردم استان البرز دارند و مدیران دلسوز و متعهدی البرزی بتوانیم خدمات مناسبی به مردم این استان داشته باشیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول