اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای کلانشهرها انجام شد

تنظیم لایحه‌ استفاده از ظرفیت مدیریت شهری در حمایت از بنیاد خانواده

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر گرگان از تنظیم لایحه‌ استفاده از ظرفیت مدیریت شهری در حمایت از بنیاد خانواده در کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای شهر خبر داد.

تنظیم لایحه‌ استفاده از ظرفیت مدیریت شهری در حمایت از بنیاد خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالرضا چراغعلی صبح امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: در بیست و هشتمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای کلانشهرها و مراکز استان‌ها که در 20 مهر ماه در یاسوج برگزار شد و اکثر استان‌های کشور در آن حضور داشتند، موضوعات مختلفی مطرح شد که مسئله طلاق یکی از آنها بود.

وی تصریح کرد: اصلی‌ترین بحثی که در این اجلاس مطرح شد توجه به خطرات و مشکلاتی که طلاق برای خانواده‌ها در جامعه امروز به وجود می‌آورد بود، زیرا ارائه آمار تکان‌دهنده از وضعیت طلاق در سطح کشور و طلاق‌‌های عاطفی در سطح خانواده‌ها بسیار بالاست.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان اضافه کرد: مشکلات پیشروی خانواده‌ها شوراهای استان‌ها را بر آن داشت تا لایحه‌ای با عنوان استفاده از ظرفیت مدیریت شهری در حمایت از بنیاد خانواده تنظیم کنند.

چراغعلی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و کمبود عاطفه اصلی‌ترین اختلاف در بین خانواده‌ها است افزود: نتیجه بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته نشان داد که اکثر اختلافات از این دو موضوع ناشی می‌شود لذا با تصویب طرح مذکور شوراهای مراکز استان‌ها مجاب شدند تا این طرح را در مناطق خود بررسی و اجرایی کنند.

وی از بررسی دو طرح دیگر در اجلاس مجمع مشورتی خبر داد و خاطر نشان کرد: طرح پاسداشت نوروز متعلق به ایرانیان است اما متاسفانه کشورهای همسایه در این حرکت فرهنگی از ما پیشی گرفتند که مقرر شد در جلسه بعدی اجلاس این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز مبنی بر اینکه باید اعتراف کنیم مسئولان نظام اسلامی وظیفه خود را درباره نماز به طور تمام و کمال ادا نکرده‌اند و بخشی از مشکلاتی که در سطح کشور وجود دارد را متوجه مسئولان نظام دانستند لذا مقرر شد که در جلسه آتی اجلاس این موضوع نیز بررسی شود.

چراغعلی از برگزاری بیست و نهمین نشست مشورتی رؤسای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی کلانشهرها و مراکز استان‌ها به میزبانی شهر گرگان در 9 آذر ماه سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول