اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرادی:

داور سنگاپوری بازی ایران و کره‌جنوبی از کارت‌های خود زیاد استفاده می‌کند

خبرگزاری فارس: یک داور پیشکسوت فوتبال گفت: داور سنگاپوری دیدار فوتبال ایران و کره جنوبی از کارت‌های خود زیاد استفاده می‌کند و به همین دلیل بازیکنان کشورمان باید مراقب این موضوع باشند.

داور سنگاپوری بازی ایران و کره‌جنوبی از کارت‌های خود زیاد استفاده می‌کند

مسعود مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: از طریق رسانه‌ها مطلع شدم که دیدار حساس تیم‌ ملی کشورمان برابر کره جنوبی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل آقای عبدالمالک عبدالبشیر از سنگاپور و دو هموطن دیگر وی است.

وی تصریح کرد: اگر در نهایت عبدالبشیر قضاوت این بازی را برعهده داشته باشند، باید به این نکته توجه داشته باشیم که عبدالبشیر بر روی ظواهر قانونی تاکید بسیاری دارد.

این داور پیشکسوت فوتبال کشورمان افزود: به عنوان نمونه وی در مورد این نکته که بازیکنان به غیر از کاپیتان به طور مرتب با داور صحبت و اعتراض کنند حساس است و بلافاصله افراد را با کارت جریمه می‌کند.

مرادی تاکید کرد: بنابراین تحت هیچ عنوانی بازیکنان تیم ملی کشورمان نباید با تیم داوری بحث کرده و تنها کاپیتان و آن هم در محدوده‌ای که قانون مشخص کرده مجاز است که با داور صحبت کند.

وی در پاسخ به این پرسش که کارنامه تیم داوری از سنگاپور را چگونه ارزیابی می‌کند؟ گفت: ما نباید وارد این مباحث شویم و تنها باید به فکر فوتبال بازی کردن برابر کره‌ای‌ها باشیم.

داور پیشکسوت فوتبال بیان داشت: امروزه فوتبال آسیا پیشرفت کرده و از سوی دیگر نظارت ویژه‌ای بر عملکرد داوران انجام می‌شود، به همین دلیل تیم‌های داوری تمام تلاش خود را برای انجام قضاوت صحیح انجام می‌دهند.

مرادی ادامه داد: لذا اگر بازیکنان تیم ملی حرفه‌ای عمل کرده و مانند بازیکنان حرفه‌ای به قانون احترام بگذارند، مشکلی برای ما پیش نمی‌آید.

وی در پایان با تاکید بر اینکه بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان نمایندگان ایران هستند، اذعان داشت: امیدوارم در این بازی بازیکنان ما بتوانند فرهنگ بالای ایران را به آسیا معرفی کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول