اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز پیوند اولیا و مربیان صورت گرفت

گلباران پرچم یا رسول‌الله (ص) توسط دانش‌آموزان کرمانی

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان کرمانی پرچم لبیک یا رسول‌الله (ص) را گلباران کردند.

گلباران پرچم یا رسول‌الله (ص) توسط دانش‌آموزان کرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جشن هفته پیوند اولیا و مربیان امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و منتخبان اولیا و مربیان در دبیرستان حجاب اختیارآباد کرمان برگزار شد.

دانش‌آموزان در این آیین با گلباران پرچم یا رسول‌الله (ص) و ندای "لبیک یا محمد (ص)" و "به ابی انت و امی یا رسول‌الله (ص)" با محکوم کردن ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اعظم (ص)، ارادت خود را نسبت به پیامبر اسلام و ائمه معصوم (ع) اعلام و نشان دادند که در هر شرایطی از اعتقادات و ارزش‌های خود دفاع می‌کنند.

اجرای گروه سرود دبستان دخترانه والفجر و دبیرستان حجاب اختیارآباد از دیگر برنامه‌های این جشن بود، همچنین در این آیین از پیشکسوتان انجمن اولیا و مربیان و مسئولان حاضر در این جشن تجلیل به عمل آمد.

همچنین امروز رضوان ابراهیمی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به منظور اجرایی شدن اهداف سند تحول بنیادین از مدرسه‌های شرف‌آباد و آزادگان اختیارآباد و پایه دوم و ششم این مدرسه‌ها بازدید کرد و در جریان وضعیت ساماندهی نیروی انسانی و دوره‌های آموزشی آموزگاران قرار گرفت.

وی در این بازدید با تقدیر از زحمات مدیران و آموزگاران این مدرسه‌ها، اجرای نظام آموزشی جدید را در این مدرسه‌ها مطلوب اعلام کرد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول