اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان تأکید کرد

شناخت جایگاه پیامبر اسلام در فضاهای آموزشی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: به منظور آشنایی و شناخت جایگاه پیامبر اسلام، فضاهای آموزشی در این زمینه بیشتر کار کنند.

شناخت جایگاه پیامبر اسلام در فضاهای آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام صفر قربانپور صبح امروز در دومین جلسه استانی ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان در زابل اظهار داشت: با توجه به اهمیت جایگاه پیامبر اکرم (ص) و نیز جریان اسلام‌هراسی و ساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر دوستی و رحمت، اجرای برنامه‌های مختلف برای شناخت شخصیت و مقام آن پیامبر رحمانی در قالب‌های مختلف در فضاهای آموزشی، دانش‌آموزی، دانشجویی، مساجد و فضای مجازی و سایبری ضروری است.

وی افزود: با توجه به بیداری‌ها و جنبش‌های اسلامی در کشورهای مسلمان، لزوم معرفی انقلاب اسلامی با محوریت شخصیت و اندیشه‌های امام (ره) به ترویج نام، یاد، فکر و اندیشه ایشان و تشکیل ستادهای غدیر و دهه ولایت و امامت و تقویت ستادهای امر به معروف و اقامه نماز نیز تاکید می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بیان داشت: اجرای برنامه‌ها و مراسم پرمحتوا و جذاب و ایجاد فضای نشاط معنوی در مساجد و هئیت‌ها، فعالیت‌های قرآنی و تبلیغی و لزوم افزایش سطح آگاهی و معرفت دینی و قرآنی از دیدگاه موضوعات مهم از موردی بود که در این جلسه بر آن تأکید می‌شود.

مدیرکل و مدیران ادارات و نمایندگی‌های ادارات کل استان سیستان‌وبلوچستان در ادامه از فعالیت‌های شش ماهه اداره تبلیغات اسلامی زابل در محل این اداره شامل فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی، دینی و تبلیغی بازدید کردند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول