اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در دانشگاه‎های گلستان:

فیلم اهانت‌آمیز به پیامبر (ص) نشانگر هراس غرب از اسلام است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در دانشگاه‎های استان گلستان گفت: ساخت فیلمی موهن بر ضد پیامبر بزرگ اسلام(ص) نشان‎دهنده اوج کینه غرب نسبت به مسلمانان و هراس از اسلام است.

فیلم اهانت‌آمیز به پیامبر (ص) نشانگر هراس غرب از اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام محمدحسین مازندرانی در مراسم اعتراض‎آمیز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گرگان به فیلم اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: پیامبر عظیم‎الشأن اسلام، شخصیتی هستند که در تمام عمر خویش به مبارزه با جهل و خودکامگی پرداخته و با جانفشانی‎هایی بسیار، افتخاراتی را برای دنیای اسلام در تاریخ ثبت کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمن اهداف خود را برای دین‎ستیزی و حذف دین تنظیم می‎کند خاطر نشان کرد: طی این 30 سال پس از انقلاب اسلامی ایران، همچنان شاهد دخالت‎ها و سنگ‎اندازی‎های دشمنان هستیم که هیچ گاه تاب پیشرفت غیر از خودشان را نداشته‎اند.

مازندرانی ضمن محکوم کردن دولت‎های وابسته به امپریالیسم و صهیونیست، اظهار داشت: این دولت‎ها با خیال‎های واهی که در ذهن خود می‎پرورانند، بودجه‎های بسیاری را در راستای علم‎زدایی و دین‎ستیزی صرف می‎کنند و مدام به دنبال این هستند که بر گرده جهانیان سوار شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در دانشگاه‎های استان گلستان اضافه کرد: اکنون در زمانی که ما تعداد زیادی از بهترین‎ها و دانشمندان هسته‎ای خود را در راه دفاع از اسلام، کیان و شرف دین و مملکت خود فدا کرده‎ایم، آمریکا و زیردستانش، تمامی ارزش‎ها را به بازی گرفته و دچار اشتباهاتی بزرگ می‎شوند.

وی افزود: آنها بار دیگر با ساخت فیلمی موهن که می‎خواستند بر اساس آن دین اسلام را دینی وحشی و غارتگر نشان دهند، اما باز هم به خواسته خود نرسیده و مثل همیشه محکوم و سرکوب شدند.

مازندرانی تصریح کرد: آنها چشمان خود را بر حقایق اسلام و مسلمانان بسته‎اند و دیگر فکر نمی‎کنند شناسایی آن هواپیمای فوق مدرن فرستاده خودشان که به دست دانشمندان ایرانی اتفاق افتاد چگونه رخ داده و یا فکر نمی‎کنند سران 120 کشور جهان با توجه به تمامی تبلیغات سوء، چگونه در ایران گردهم آمدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در دانشگاه‎های استان گلستان خطاب به دانشجویان گفت: شما علم‎جویان و دانشجویان باید پیام‎رسان عدل و بصیرت در دنیا باشید و با علم خود ثابت کنید که راه دشمن، راهی واهی و دور از شعور و منطق می‎باشد.

در حاشیه این مراسم محمد منتظری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان با بیان این آیه « می‎خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و خدا جز به کمال رساندن نور خود نمی‎خواهد» گفت: این کوردلان یا نمی‎دانند و یا خود را به ندانستن می‎زنند که قدرت الهی بیش از هر آن چیزی است که آنها بخواهند با کارهای احمقانه خود، عملی خلاف آن انجام دهند.

وی اظهار داشت: دشمنان باید بدانند ابراز چنین حرکت‎های ناپسند، برخلاف آنچه آنها تصور می‎کنند، روز به روز بر عشق و احترام ما نسبت به فرستادگان الهی را فزون‎تر کرده و ایمانمان را استوارتر می‎کند.

همچنین محمد مهرانی دانشجوی اهل‎سنت رشته مهندسی عمران این دانشگاه نیز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: حضرت محمد(ص) برگزیده الهی هستند که مهر و شریعت ایشان، ریشه در جان تمام مسلمانان جهان دارد و محب ایشان بودن مرزی برای خود نمی‎شناسد و دشمنان باید بدانند مسلمانان هیچ گاه در برابر توهین به پیامبران و امامان خود کوتاه نخواهند آمد.

در پایان برنامه دانشجویان به همراه مسئولان دانشگاه، پرچم ظلم و استکبار را به آتش کشاندند.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول