اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دانشگاه‌های منطقه 8 کشور:

گیلان میزبان جشنواره روابط عمومی دانشگاه‌های منطقه 8 شد

خبرگزاری فارس: دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دانشگاه‌های منطقه 8 کشور گفت: گیلان میزبان جشنواره روابط عمومی دانشگاه‌های منطقه 8 کشور شد.

گیلان میزبان جشنواره روابط عمومی دانشگاه‌های منطقه 8 شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، دومین جشنواره معرفی روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌های منطقه 8 کشور در روزهای 30 مهر ماه تا اول آبان ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

حسین یحیی‌زاده مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دانشگاه‌های منطقه 8 کشور در این باره گفت: بیش از 150 اثر از دانشگاه‌های منطقه به دبیرخانه شورا ارسال شد که آثار ارسالی در 10 بخش توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفته و حائزان رتبه‌های برتر معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دانشگاه‌های منطقه 8 کشور ادامه داد: این جشنواره برای دومین سال پیاپی در منطقه برگزار می‌شود و این در حالی است که چنین جشنواره‌ای توسط هیچ‌یک از مناطق 9 گانه کشور برگزار نشده است.

یحیی‌زاده با اشاره به برگزاری همزمان دومین جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌های منطقه 8 کشور با نخستین جشنواره معرفی خبرنگاران برتر منطقه اظهار داشت: برنامه عملیاتی کردن جشنواره طی فراخوان عمومی آثار از تیر ماه آغاز شد و این مهم با استقبال بسیار خوب خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های گروهی از پنج استان قزوین، سمنان، گیلان، گلستان و مازندران مواجه شد.

وی افزود: در جشنواره نخست خبرنگاران برتر منطقه، فعالیت‌های اصحاب رسانه و خبرنگاران در پنج بخش خبر، گزارش، تیتر، مصاحبه و عکس مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دانشگاه‌های منطقه 8 کشور با اشاره به برپایی نمایشگاهی از دستاوردها و توانمندیهای دانشگاه‌های منطقه 8 کشور به مدت یک هفته در حاشیه برگزاری جشنواره گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، از تمبر یادبود و پرچم دبیرخانه منطقه 8 کشور نیز رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: در نشست‌های گذشته، شاهد رونمایی از آرم و مهر دبیرخانه بودیم و به حول و قوه الهی و با توجه به اقدامات صورت گرفته، در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی وبلاگ و سایت اطلاع‌رسانی دبیرخانه نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول