اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد شهید خوزستان خبر داد

حمایت مالی از پایان‌نامه‌های دانشجویی در دانشگاه‌های خوزستان

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از حمایت مالی از پایان‌نامه‌های دانشجویان استان در دانشگاه‌های مختلف خبر داد.

حمایت مالی از پایان‌نامه‌های دانشجویی در دانشگاه‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسن نورانی ظهر امروز در  نشست با دانشجویان نو ورود دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار داشت: بر اساس آنچه که اخیرا به این اداره از سوی مرکز ابلاغ شده، از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوعات مرتبط با حوزه دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران تا سقف 2.5 میلیون تومان حمایت مالی می‌شود.

وی تصریح کرد: حمایت مالی از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد تا 2 میلیون تومان و برای پایان‌نامه دکتری تا2.5 میلیون تومان است و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای اطلاع دقیق از محور و موضوعات پایان‌نامه‌‌های مورد حمایت می‌توانند به این سازمان مراجعه کنند.

نورانی خاطرنشان کرد: علاوه بر دانشجویان، برای اساتید نیز طرح‌های پژوهشی تعریف شده که مورد حمایت مالی سازمان بنیاد شهید وامور ایثارگران قرار می‌گیرد.

معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان دوران تحصیل و به ویژه سال اول ورود به دانشگاه را بهترین اوقات و دوران زندگی دانست و از دانشجویان خواست از فرصت پیش آمده بهترین بهره‌برداری را برای ارتقای معنوی و علمی کنند.

وی تاکید کرد: پدران ما در دوران دفاع مقدس آسایش، آرامش و جان و زندگی خود را فدا کردند تا امروز ما به اینجا برسیم و اکنون نوبت ماست و از ما انتظار دارند به وظیفه‌ای که داریم عمل کنیم.

نورانی آمادگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان را برای رسیدگی و حل مشکلات دانشجویان زیر پوشش و نیز دریافت ایده‌های آنها اعلام کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برخی دانشجویان شاهد و ایثارگر نمی‌خواهند سهمیه‌ای بودن آنها مطرح و علنی شود، گفت: فرزند شهید و ایثارگر بودن و وابستگی به آنها مدال افتخاری است که ما باید به آن افتخار کنیم.

وی افزود: باید با افتخار خود را فرزند شهید و ایثارگر معرفی کنیم و با تحصیل و تهذیب، به عنوان دانشجوی نمونه هم معرفی شویم.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول