اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند خبر داد

ایمن‌سازی‌ معابر منتهی به مدارس و دانشگاه‌‏های دماوند

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند از ایمن‌سازی‌ معابر منتهی به مدارس و دانشگاه‌‏های دماوند خبر داد.

ایمن‌سازی‌ معابر منتهی به مدارس و دانشگاه‌‏های دماوند

مرتضی همتی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران از تهیه بسته‏های فرهنگی برای دانشجویان تازه‏وارد به مراکز آموزش عالی این شهر خبر داد و اظهار داشت: شهرداری هر سال با آغاز سال تحصیلی جدید این شهر را آماده حضور بیش از 20 هزار دانش‌آموز و دانشجو می‌کند.

وی ادامه داد: این مهم در راستای تحقق محوری‏ترین هدف شهرداری دماوند یعنی ترویج امور فرهنگی و تقویت جایگاه‏های آموزشی صورت اجرایی به خود می‏گیرد.

همتی اضافه کرد: زیباسازی شهر، اجرای تدابیر ترافیکی، ایمن‌سازی‌ معابر منتهی به مدارس و دانشگاه‌، فراهم‏سازی سرویس‏های مناسب برای رفت و آمد را می‏توان در ردیف اقدامات شهرداری دماوند در ابتدای سال تحصیلی جدید قرار داد.

شهردار دماوند افزود: مدیریت شهری دماوند همه ساله در روزهای بازگشایی مراکز علم‏آموزی با هدف ارتقای سطح ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی به دانش‌آموزان و دانشجویان در سایه همکاری با نهادهای ذی‏ربط برنامه‏های لازم را اجرایی می‏سازد.

وی ادامه داد: تبلیغات محیطی، تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی، تهیه بسته‏های فرهنگی برای دانشجویان تازه‏وارد، تقدیم گل به دانش‏آموزان و ... از دیگر برنامه‏های مهرماه مدیریت شهری دماوند بود.

همتی اضافه کرد: ترمیم فضای سبز داخل و حواشی مدارس، بازسازی و مرمت مبلمان مراکز آموزشی و اجرای زنگ بازیافت مدارس نیز در مراکز آموزشی دماوند اجرایی شده است.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول