اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محکومیت اهانت به مقدسات

«لبیک یا رسول الله» در دانشگاه چمران اهواز طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: جامعه دانشگاهیان شهید چمران اهواز امروز در راهپیمایی محکومیت اهانت به پیامبر اکرم (ص)، انزجار خود را از استکبار جهانی و هم‌پیمانانش نشان دادند.

«لبیک یا رسول الله» در دانشگاه چمران اهواز طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صدها نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه در ادامه اعتراضات جهانی نسبت به اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام، در راهپیمایی شرکت کرده و ناراحتی و خشم خود را از این اقدام سخیف صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی اعلام کردند.

در این راهپیمایی و تجمع اعتراض‌آمیز که از میدان فناوری دانشگاه آغاز و تا مسجد امام خمینی (ره) ادامه یافت، رئیس و اعضای هیئت رئیسه، کارکنان، مدیران واحدها، اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه از جمله بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و کارکنان و نهاد رهبری و جمعیت زیادی از دانشجویان شعارهای «مسلمانان بیدارند از آمریکا بیزارند»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «لبیک یا رسول الله»، «آمریکا چون شیطان است او دشمن قرآن است»، «آمریکا جان به سر شده اسرائیل در بدر شده»، «روح منی جان منی پیامبر» و با در دست داشتن پرچم‌ها و پلاکاردهایی با همین مضامین، ارادت و علاقه خود را به ائمه اطهار(ع) نشان داده و اهانت نفرت‌انگیز آمریکا و رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند.

همچنین در پایان راهپیمایی، طوماری نیز توسط دانشجویان و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی امضاء شد تا برای سازمان ملل ارسال شود.

در بیانیه‌ای که از سوی دانشگاه چمران اهواز در پی هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام(ص) قرائت شد، دانشگاهیان خواستار محکومیت تمامی مظاهر تخریب و توهین به قرآن، اسلام و نبی اکرم(ص) شدند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول