اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

مازندران بی‌حاشیه‌ترین دانشگاه‌های کشور را دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: مازندران بی‌حاشیه‌ترین دانشگاه‌های کشور را دارد.

مازندران بی‌حاشیه‌ترین دانشگاه‌های کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی بعدازظهر امروز در نشست هم‌اندیشی روسای دانشگاه‌ها با فرمانداران و شورای تامین استانداری مازندران اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان در دانشگاه‌ها مورد توجه روسای دانشگاه‌ها قرار گیرد.

این مسئول استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی در توسعه استان را از سیاست‌های کلان استان مازندران دانست و تصریح کرد: دانشگاه‌ها به عنوان قلب تپنده علم و دانش، فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و انسانی در جامعه اثرگذارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه دانشگاه‌های مازندران بی‌حاشیه‌ترین دانشگاه در سطح کشور محسوب می‌شوند، بیان داشت: دانشگاه‌های مازندران صرفا به فعالیت‌های علمی، فرهنگی و آموزشی می‌پردازند و این استان در بحث دانشگاهی شاخص است.

ابراهیمی ادامه داد: فعالیت همه دانشگاه‌های استان موید این امر است که از ناحیه علمی باصفا بوده و به دور از هرگونه دغدغه و تشنج در جامعه گام‌های موثر علمی برمیدارد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های دانشگاه‌های مازندران بر اساس منویات مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد، اظهار داشت:  تمامی روسای دانشگاه‌های استان دغدغه سرنوشت علمی و فرهنگی دانشجویان را دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به دغدغه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: برخی فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها انجام می‌شود که موجب نگرانی است.

این مسئول متذکر شد: هیچ مدیری نسبت به سرنوشت دانشجویان و وضعیت علمی این اقشار بی‌تفاوت نیست.

ابراهیمی با بیان اینکه توسعه مراکز دانشگاهی در مازندران رقابت مثبتی را بین این مراکز علمی ایجاد کرده است، اذعان داشت: رهبری دانشگاه‌ها را مراکز تمدن‌ساز می‌دانند و نقش دانشجویان و اساتید در حفظ ارزش‌های اسلامی و دینی مهم است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول