اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان خبر داد

احداث 12 خانه گردشگر در روستاهای هدف گردشگری زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان از احداث 12 خانه گردشگر در روستاهای هدف گردشگری استان زنجان خبر داد.

احداث 12 خانه گردشگر در روستاهای هدف گردشگری زنجان

اسماعیل بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: 12 روستای هدف گردشگری در استان زنجان شناسایی شده است که تا کنون هشت روستا ثبت شده است.

وی با بیان اینکه به منظور فرهنگ‌سازی و بازدید از گردشگران از روستاهای هدف اقدامات لازم انجام می‌شود، افزود: برخی از این خانه‌های گردشگری در حال احداث است.

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان با اشاره به اینکه برای احداث هر خانه هدف گردشگری 20 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، افزود: برخی از خانه‌های گردشگری از پیشرفت فیزیکی پایینی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه خانه گردشگری گلابرسفلی از توابع بخش مرکزی شهرستان ایجرود در حال حاضر پنج درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد:‌ با توجه به محدودیت زمین در این روستا به تازگی زمین برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است.

بیگدلی از پیشرفت فیزیکی 10 درصدی خانه گردشگری روستای «سولار» خبر داد و گفت:‌ این خانه گردشگر با اعتبار 20 میلیون تومان در بخش مرکزی شهرستان زنجان احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه خانه گردشگری «سهرین» بخش قره‌پشتلو از توابع شهرستان زنجان در حال حاضر در حال احداث است، افزود: این خانه گردشگری 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان با اشاره به احداث خانه گردشگری در روستای ماری بخش مرکزی شهرستان زنجان یادآور شد: این خانه در حال حاضر از 10 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ساخت خانه گردشگری روستای ده‌بهار 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: این خانه گردشگری با اعتبار 20 میلیون تومان اجرایی می‌شود.

بیگدلی با اشاره به احداث خانه گردشگری روستای شیت از توابع شهرستان طارم یادآور شد: این خانه در حال حاضر 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه روستای ولیدر شهرستان طارم در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی پنج درصدی است، یادآور شد: این روستا دارای یخچال طبیعی است که به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری این روستا محسوب می‌شود.

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان با اشاره به اینکه روستای هدف گردشگری روستای خوئین از توابع شهرستان ایجرود دارای 40 درصد پیشرفت فیزیکی است، افزود: احداث خانه گردشگر روستای بهستان نیز دارای 10 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی یادآور شد: روستای ونیسر از توابع شهرستان ابهر دارای 10 درصد پیشرفت فیزیکی و روستای اسدآباد نیز دارای 10 درصد پیشرفت فیزیکی است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول