اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان اسکو:

استانداردسازی هتل‌ها بر جاذبه‌های گردشگری شهرستان اسکو افزوده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسکو نقش هتل‌داری را در صنعت گردشگری انکارناپذیر دانست و گفت: استانداردسازی هتل‌ها در اسکو، بر جاذبه‌های طبیعی و گردشگری این شهرستان افزوده است.

استانداردسازی هتل‌ها بر جاذبه‌های گردشگری شهرستان اسکو افزوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، صفر آثری در آیین افتتاح هتل قصر اسکو اظهار داشت: خلأ کمبود اماکن اقامتی مجهز و استاندارد در شهرستان گردشگرپذیر اسکو با راه‌اندازی این هتل تا حدود زیادی برطرف شده است.

وی ساخت هتل قصر اسکو را فرصتی برای این شهرستان دانست و گفت: نگاه ویژه و ممتاز تراب محمدی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی به موضوع جذب گردشگر به منطقه، فرصت ارتقای ظرفیت‌های موجود اسکو را برای پیشرفت در صنعت جذب توریسم فراهم آورده است.

وی با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی استان در عصر توسعه متوازن توانسته به نحو احسن فعالیت کند، افزود: گردشگری به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه پایدار، طی چند سال اخیر در آذربایجان‌شرقی به خوبی مدنظر قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان اسکو توجه به استانداردهای بین‌المللی را در مدیریت گردشگری بسیار مهم دانست و گفت: خوشبختانه این استانداردها در اغلب زیرساخت‌های گردشگری استان رعایت شده که نمونه‌ای از آن را می‌توانیم در هتل قصر اسکو مشاهده کنیم.

آثری هتل‌داری را یکی از اصول گردشگری خواند و گفت: اگر وضعیت اسکان در منطقه‌ای مطلوب نباشد، تمام زحمات مدیران برای توسعه گردشگری در آن منطقه به هدر می‌رود.

وی توسعه هتل‌ها و اماکن اقامتی در آذربایجان‌شرقی را با شتاب و قابل توجه توصیف کرد و گفت: مدیریت و خدمات خوب ارائه شده از سوی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی امروز توانسته احساس امنیت را برای گردشگران ورودی به استان فراهم آورد.

هتل قصر اسکو در هفت طبقه شامل 30 اتاق، پارکینگ، پنت هاوس و رستوران با هزینه‌ای بالغ بر 14 میلیارد ریال با حضور مشاور عالی و مدیرکل حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور، جمعی از مدیران استانی، فرماندار شهرستان اسکو، تعدادی از مدیران شهرستان و جمعی از افراد مرتبط با صنعت گردشگری آذربایجان‌شرقی افتتاح شد.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول