اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی

11 تیم تخصصی رؤیت هلال ماه ذیحجه را رصد می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد استهلال استان مرکزی از استقرار 11 تیم تخصصی به منظور رصد هلال ماه ذیحجه در این استان طی روزهای آینده خبر داد.

11 تیم تخصصی رؤیت هلال ماه ذیحجه را رصد می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام امیدرضا مبارک‌آبادی ظهر امروز در جمع اعضای ستاد استهلال استان مرکزی اظهار داشت: رؤیت هلال ماه ذیحجه از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و در این راستا آماده‌سازی تیم‌های تخصصی رؤیت هلال در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: تمامی‌ تیم‌های تخصصی از بعد از ظهر روز 25 مهر ماه در مناطق مرتفع و از پیش تعیین شده حضور خواهند یافت.

مسئول ستاد استهلال استان مرکزی با بیان اینکه استان مرکزی مجهزترین و بهترین امکانات رصدی را در اختیار دارد بیان داشت: خوشبختانه تیم‌های رصدی استان به آخرین و مجهزترین امکانات رصدی مجهز هستند و در برنامه‌های مختلف رصدی توانسته‌اند بهترین عملکرد را از خود بر جای بگذارند.

مبارک‌آبادی بر لزوم همکاری دستگاه‌ها با تیم‌های رصدی تاکید کرد و افزود: استانداری، فرمانداری و نیروهای نظامی و انتظامی استان مرکزی در برنامه‌های گذشته همکاری بسیار خوبی با تیم‌های رصدی داشته‌اند که در این برنامه نیز نیازمند همکاری این عزیزان هستیم.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول