اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از شنبه شب صورت می‌گیرد

استقرار گروه‌های ستاد استهلال ورامین در ارتفاعات

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد استهلال شهرستان ورامین از استقرار گروه‌های ستاد استهلال این شهرستان در ارتفاعات از شنبه شب خبر داد.

استقرار گروه‌های ستاد استهلال ورامین در ارتفاعات

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌ عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی از استقرار گروه‌های ستاد استهلال این شهرستان در ارتفاعات از شنبه شب خبر داد و گفت: گروه‌های این ستاد برای رصد هلال ماه شوال از شنبه شب به ارتفاعات مختلف شهرستان ورامین و اطراف اعزام می‌شوند.

مسئول ستاد استهلال شهرستان ورامین اظهار داشت: این گروه‌ها که وابسته به دفتر امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان هستند، با تجهیزات کامل به ارتفاعات منطقه اعزام می‌شوند.

وی در ادامه افزود: چنانچه عصر روز شنبه هلال ماه شوال رویت نشود، این گروه‌ها روز یکشنبه 29 مرداد نیز هلال ماه را رصد خواهند کرد.

محمودی ادامه داد: گروه‌های ستاد استهلال پس از رصد هلال ماه بلافاصله نتیجه را به دفتر مقام معظم رهبری اطلاع خواهند داد.

مسئول ستاد استهلال شهرستان ورامین تصریح کرد: ستاد استهلال ورامین یکی از اولین ستادهای کشور است که در سال گذشته هلال ماه شوال را رویت نمود و این موضوع باعث افتخار اعضای گروه است.

وی اضافه کرد: این ستاد متشکل از نمایندگانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهرداری زیر نظر دفتر امام جمعه ورامین بوده و به محض رویت هلال ماه نتیجه را به ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری اطلاع خواهد داد.

محمودی از تمام مومنان خواست از شنبه 28 مرداد ماه برای رویت هلال ماه شوال به این استجاب پرداخته و هرگونه اطلاعات درباره رویت هلال را به دفتر امام جمعه ورامین به شماره تلفن‌های 36253005 و یا 09121092714 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول