اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صدای مرکز صدا و سیمای خراسان جنوبی:

صبح شرقی در دهه کرامت روی آنتن می‌رود

خبرگزاری فارس: معاون صدای مرکز صدا و سیمای خراسان جنوبی از پخش برنامه صبح شرقی در دهه کرامت از صدا و سیمای استان خبر داد.

صبح شرقی در دهه کرامت روی آنتن می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی محبی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی جشن‌های دهه کرامت در خراسان جنوبی اظهار کرد: صدا و سیمای استان به تبع دستورالعمل‌هایی که از تهران گرفته و سیاست‌هایی که خود مرکز دارد برنامه‌های ویژه‌ای را برای دهه کرامت تدارک دیده است.

وی افزود: همجواری استان ما با خراسان رضوی ظرفیت خوبی برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های دهه کرامت فراهم می‌آ‌ورد.

معاون صدای مرکز صدا و سیمای خراسان جنوبی از برگزاری برنامه‌ای با عنوان صبح شرقی از شبکه خراسان جنوبی در دهه کرامت خبر داد و تصریح کرد: در این برنامه با مسئولان استان ارتباط برقرار می‌شود.

محبی ادامه داد: یک بخش گفت‌وگو خبری ویژه نیز داریم که در این بخش جشن‌های مختلفی که در سطح شهر برگزار می‌شود را پوشش می‌دهیم.

وی از استفاده از ظرفیت زیرنویس شبکه خراسان جنوبی در دهه کرامت خبر داد و اضافه کرد: ارتباط با گزارشگران اعزامی به حرم مطهر حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های صدا و سیمای استان در دهه کرامت است.

معاون صدای مرکز صدا و سیمای خراسان جنوبی از برگزاری مسابقه‌ای ویژه در روز دختر خبر داد و یادآور شد: مسئولان استان باید در این زمینه تلاش کنند تا جوایزی که برای این مسابقه در نظر گرفته می‌شود در خور شان شرکت‌کنندگان باشد.

محبی به برگزاری یک جنگ دو ساعته در یکی از پارک‌های سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: درصدد هستیم تا این جنگ را به صورت زنده از شبکه خاوران استان پخش کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی نیز گفت: عطرافشانی مزار شهدا در یکی از روزهای دهه کرامت باید به صورت ویژه انجام شود.

محمد سالاری ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از روزهای دهه کرامت به نام «شهید الگوی زندگی» نام گرفته است باید برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در این دهه تلاش شود.

وی با انتقاد از عملکرد صدا و سیمای استان در مورد پوشش برنامه‌های روز ورود آزادگان یادآور شد: صدا و سیمای استان و مطبوعات باید در مورد پوشش چنین برنامه‌هایی  بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول