اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال مس:

بازیکنان بومی بیشتری باید در تیم مس بازی کنند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نونهالان مس کرمان گفت: بازیکنان بومی بیشتری باید در تیم اصلی مس کرمان بازی کنند، زیرا بازیکنان کرمانی پرورش یافته در این باشگاه توانایی اثبات شایستگی‌هایشان را دارند.

بازیکنان بومی بیشتری باید در تیم مس بازی کنند

سعید سلاجقه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: فصل جدید لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور از پنجشنبه 28 مهر ماه آغاز می‌شود.

وی افزود: تیم نونهالان صنعت مس در گروهی با حضور تیمی از اصفهان، نماینده رفسنجان و تیمی از بندرعباس حضور دارد که برای راه‌یابی به مرحله بعد مسابقات تلاش می‌کند تا با عبور از سد حریفانش مجوز صعود به دور بعد مسابقات برتر نونهالان کشور را به دست آورد.

سلاجقه بیان کرد: تیم فوتبال نونهالان مس کرمان از دو ماه پیش تمریناتش را آغاز کرده و در طی این مدت با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف تمرینی، توان و شرایط تیمی را تا مرز آمادگی لازم برای حضور در مسابقات افزایش داده است.

سلاجقه تیم نونهالان مس را تیمی منسجم و باصلابت دانست و افزود: تیم برای دیدار نخست از آمادگی خوبی برخوردار است و قطعا برای کسب پیروزی و گرفتن سه امتیاز راهی زمین می‌شویم، زیرا پیروزی در نخستین دیدار فصل می‌تواند روحیه بازیکنان تیم را تا حد مطلوبی افزایش دهد.

وی با اشاره به فراهم بودن امکانات و ساختار لازم برای موفقیت فوتبال پایه در استان کرمان توسط باشگاه صنعت مس، ابراز داشت: تنها دغدغه مربیان رده‌های سنی این باشگاه خروجی تیم‌هایشان است که به عقیده من بازیکنان بومی بیشتری باید در تیم اصلی مس کرمان بازی کنند، زیرا بازیکنان کرمانی پرورش یافته در این باشگاه توانایی اثبات شایستگی‌هایشان را دارند.

سلاجقه با اشاره به اینکه سابقه همکاری 10 ساله با باشگاه مس کرمان را در کارنامه مربیگری خود دارد، بیان داشت: با تیم نونهالان مس کرمان به همراه رسول نامجو مربی موفق کرمان عنوان قهرمانی نونهالان ایران را به دست آورده‌ام و با تیم نوجوانان مس نیز سابقه همکاری دارم.

وی در مورد تیم فوتبال بزرگ‌سالان مس کرمان گفت: تیم بزرگ‌سالان مس به دلیل بدشانسی و یکسری مسائل و اتفاقات غیرفوتبالی در شرایط کنونی به سر می‌برد و به نظر من این تیم توانایی خروج از شرایط فعلی را دارد و به راحتی می‌تواند خود را به عنوان یک مدعی بالای جدول مطرح کند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال نونهالان مس کرمان پنجشنبه ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهید سلیمی‌کیا برابر تیم نونهالان رفسنجان به میدان می‌رود.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول