اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف رفسنجان خبر داد

پیشگامی رفسنجانی‌ها در وقف بر فعالیت‌های قرآنی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رفسنجان گفت: خیران رفسنجان در وقف بر فعالیت‌های قرآنی پیشگام هستند و بیشترین وقف‌های قرآنی انجام شده در سطح استان کرمان مربوط به این شهرستان است.

پیشگامی رفسنجانی‌ها در وقف بر فعالیت‌های قرآنی

حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: طیبه ابراهیمی‌سیریزی با مراجعه به اداره اوقاف این شهرستان ملک شخصی خود را وقف بر فعالیت‌های قرآنی کرد.

محمدزاده گفت: واقف یک قطعه زمین به مساحت 365 متر مربع و 100 متر مربع اعیان واقع در اراضی حسین‌آباد علیا را وقف بر فعالیت‌های قرانی مؤسسه مکتب‌الحسین (ع) کرد.

وی ارزش ملک مذکور را بالغ بر 400 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: بر اساس متن وقف‌نامه تولیت این وقف با ریاست مؤسسه مکتب‌الحسین (ع) و پس از انحلال مؤسسه با نماینده معظم ولی‌فقیه وقت است.

محمدزاده توجه دادن به قرآن کریم را اصلی‌ترین راه مبارزه با اسلام‌ستیزان دانست و تصریح کرد: در مسیر تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی هر چه وقف شود کم است.

سرپرست اوقاف رفسنجان با بیان اینکه خیران شهرستان رفسنجان در وقف بر فعالیت‌های قرآنی پیشگام هستند، بیان داشت: بیشترین وقف‌های قرآنی انجام شده در سطح استان کرمان مربوط به این شهرستان است.

برگزاری مسابقات مفاهیم قرآن در کرمان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرمان با بیان اینکه مسابقات مفاهیم قرآن به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود به خبرنگار فارس در کرمان گفت: سئوالات آزمون مفاهیم برگزیده از کتاب تفسیر همراه جلد دوم که توسط سازمان اوقاف به چاپ رسیده است، مطرح می‌شود و موارد آزمون شامل سئوالات تستی و تشریحی از متن این کتاب است.

وی آخرین مهلت ثبت نام آزمون مفاهیم را 20 مهر ماه جاری اعلام کرد و بیان داشت: این مسابقات مختص افراد بالای 16 سال خواهر و برادر است که نفرات برگزیده به مرحله استانی راه می‌یابند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول