اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک‌سال گذشته

بیش از 500 کلاس قرآنی در بویین زهرا تشکیل شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: در یک سال گذشته بیش از 500 کلاس قرآنی در بویین زهرا تشکیل شده که این مقدار در سال جاری افزایش می‌یابد.

بیش از 500 کلاس قرآنی در بویین زهرا تشکیل شد

حجت‌الاسلام مهدی عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تبلیغ معیار‌ها و ارزش‌های دینی امروز جزو وظایف اولویت‌داری است که روحانیون و نهاد‌های فرهنگی باید به آن توجه داشته و در این راستا گام بردارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: اشاعه کامل فرهنگ والای قرآن کریم در جامعه بر عهده مسئولان و متولیان نظام اسلامی قرار دارد.

وی با بیان اینکه شبکه‌های فرهنگی موجود در جامعه پاسخگوی کامل نیاز‌ها و احتیاج‌های جوانان و نوجوانان نسل کنونی نیست، عنوان کرد: در این راستا باید تلاش کرد تا برنامه‌ها غنی‌تر و پربارتر شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: شبهات و خرافاتی که دشمنان علیه دین و انقلاب اسلامی به راه‌ انداخته‌اند، امروز بسیار جدی بوده و در این راستا باید باورمندی‌ها و ارزش‌های انقلابی را برای مقابله با این هجمه گسترده تقویت کرد.

عباسی با بیان اینکه رویکرد قرآن‌محور باید در نهاد‌های اجتماعی و به ویژه دانشگاه‌ها و مدارس نهادینه شود، بیان کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا تدارک ویژه‌ای را برای اجرای امور قرآنی در مدارس پیش‌بینی کرده است.

وی عنوان کرد: برپایی دوره‌های قرآنی تربیت مربی و تربیت معلم قرآن کریم از جمله برنامه‌های مستمری است که این اداره به طور ماهانه برای هنر‌آموزان علاقه‌مند برگزار می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: همچنین مراسم تجلیل از قرآن آموزان و کانون‌ها و مؤسسات قرآنی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان پس از اتمام دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم برگزار می‌شود.

عباسی خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته بیش از 500 عنوان کلاس قرآنی ویژه در بخش مرکزی و دیگر بخش‌های این شهرستان برگزار شد که با استقبال چشم‌گیر علاقه‌مندان روبه‌رو شد.

وی با اشاره به افزایش صدور مجوز برای راه‌اندازی مراکز و مؤسسات قرآنی در این شهرستان عنوان کرد: در تلاش هستیم تا با برگزاری دوره‌های بیشتر زمینه را برای جذب جوانان به سوی آموزه‌های قرآنی مهیا کنیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول