اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی برترین‌ها

مسابقات منطقه‌ای قرآن سپاه در زرند پایان یافت

خبرگزاری فارس: مرحله مقدماتی سی و یکمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم سپاه ثارالله استان کرمان ویژه کارکنان سپاه زرند و کوهبنان با معرفی برترین‌ها پایان یافت.

مسابقات منطقه‌ای قرآن سپاه در زرند پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهرستان زرند مرحله مقدماتی سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم سپاه ثارالله استان کرمان به میزبانی سپاه زرند با حضور جمعی از مسئولان امروز برگزار شد.

اکبر کردی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کوهبنان در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات گفت: ما باید در همه حال قرآن را فرا گیریم و به آن عمل کنیم و نکند مشمول گلایه پیامبر اکرم (ص) بشویم که در پیشگاه خداوند می‌فرماید «این قوم من قرآن را مهجور گذاشتند.»

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) با همه مشغله کاری و گرفتاری و اداره یک کشور که در حال جنگ بود طی هر ماه یک‌بار قرآن را ختم می‌کردند که در ماه رمضان هر سه روز یک‌بار قرآن را خوانده و در آن تدبر می‌کردند.

عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زرند نیز با تقدیر از شرکت کنندگان در مسابقات گفت: وقتی شما جوانان قرآن را می‌خوانید و با قرائت این مصحف شریف با کلام وحی مأنوس می‌شوید، قرآن کریم با گوشت، خون و پوست شما آمیخته و وجود شما را روشن و منور می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زرند به ذکر خاطرات انس و الفت رزمندگان دوران دفاع مقدس و کمک گرفتن از آیات قران کریم پرداخت.

به گزارش فارس، سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه سپاه شهرستان‌های زرند و کوهبنان با حضور بیش از 70 نفر در رشته حفظ 10 جزء، پنج جزء، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم و در دو سطح یک و دو و رشته اذان برگزار شد.

آزمون طرح‌الحافظون حفظ یک جزء قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه سپاه زرند با حضور شرکت کنندگان برگزار شد که 25 نفر از شرکت کنندگان حائز رتبه شدند و به مرحله استانی راه پیدا کردند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول