اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه‌ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قرچک:

مظاهر توهین به قرآن، اسلام و نبی اکرم (ص) را محکوم می‌کنیم

خبرگزاری فارس: در پی هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام (ص) دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قرچک طی بیانیه‌ای اعلام کردند: مظاهر توهین به قرآن، اسلام و نبی مکرم اسلام (ص) را محکوم می‌کنیم.

مظاهر توهین به قرآن، اسلام و نبی اکرم (ص) را محکوم می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در پی هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام (ص) دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قرچک طی بیانیه‌ای این عمل ننگین را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر حرکت بی‌شرمانه آمریکا و دست پلید صهیونیست، این دشمنان خائنِ به اسلام و مسلمین و مقدسات، با اهانت به پیامبر صلح و رحمت و مودت، کینه ضداسلامی و قرآنی خود را آشکارتر ساخته و در پی این حرکت غیرانسانی و غیراخلاقی خشم و نفرت میلیون‌ها مسلمان را برانگیختند، احساسات مومنان و مسلمانان با جسارت‌های وحشیانه اسلام‌ستیزان جریحه‌دار شد.

بخشی از بیانیه مذکور می‌افزاید: این حرکت پلید جوامع بشری را در بهت و حیرت توهین به مقدس‌ترین چهره میان مقدسات عالم قرار داد. اهانت و توهین بی‌خردانِ پست فطرت با ساختن فیلم غیرانسانی و غیراخلاقی نه تنها ذره‌ای از معنویت و نورانیت پیامبر اعظم (ص) در بین جوانان و جوامع اسلامی نمی‌کاهد بلکه هر حرکت ناشایست با بی‌تدبیری و دستان پلید آمریکا و اسرائیل و متحدان نادانش، جوانان ما را بیدارتر و حریص‌تر نسبت به اسلام و قرآن می‌کند و چهره کریه دشمنان اسلام را آشکارتر می‌سازد.

دانشجویان دانشگاه آزاد قرچک تاکید کردند: آری، آنان درصدد تخریب چهره اسلام و خواب کردن مسلمانان، دست به هرکاری می‌زنند اما برکتی که در بین مسلمانان جهان با وجود امام مهدی (عج) و نائب برحقش امام خامنه‌ای وجود دارد مردم را بیدارتر می‌سازند. مگر نه این است که دشمنان خود اعتراف کرده‌اند که سال‌ها علیه ایران و اسلام برنامه‌ریزی می‌کنیم اما امام خامنه‌ای با یک سخنرانی و چند جمله راهبردی همه نقشه‌های ما را از بین می‌برند، حال چگونه انتظار دارند که ریشه اسلام که با دستان پاک و مطهر نبی اکرم (ص) سال‌ها ریشه دوانده را با ساخت فیلم و سوزاندن قرآن و ... از بین ببرند.

این بیانیه ادامه می‌دهد: به گفته رهبر معظم انقلاب پشت صحنه این حرکت شرارت‌بار، سیاست‌های خصمانه صهیونیسم و آمریکا و دیگر سران استکبار جهانی است که به‌خیال باطل خود می‌خواهند مقدسات اسلامی را در چشم نسل‌های جوان در دنیای اسلام از جایگاه رفیع خود فرو افکنده و احساسات دینی آنان را خاموش کنند.

بیانیه مذکور تصریح می‌دارد: ما دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قرچک ضمن محکوم کردن تمام مظاهر تخریب و توهین به قرآن و اسلام و نبی اکرم (ص)، به فرموده رهبر عزیزمان، متهم ردیف اول این جنایت را صهیونیسم و دولت آمریکا دانسته و خواستار آنیم که حامیان این جنایت عملاً ثابت کنند در این جرم شرکت ندارند و اعلام می‌داریم که هرگز دست از حمایت اسلام زیر پرچم حضرت مهدی (عج) برنداشته و در سال تحصیلی جدید، ضمن تجدید میثاق با امام و شهدا، با دل و جان گوش به فرمان ولی امرمان حضرت امام خامنه‌ای هستیم و باتلاش و کوشش در عرصه جهاد علمی، قله‌های معرفت و موفقیت را می‌پیماییم و با عمق بخشیدن به معرفت دینی در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) ریشه نفاق و مذاهب خودساخته و ... را با تدابیر امام خامنه‌ای از بین خواهیم برد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول