اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند:

شهدا ثمره تربیت قرآنی هستند/ گرامیداشت شهدا باید در رأس امور باشد

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند با بیان اینکه شهدا ثمره تربیت قرآنی هستند، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باید در رأس امور باشد.

شهدا ثمره تربیت قرآنی هستند/ گرامیداشت شهدا باید در رأس امور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، مرتضی همتی امروز در حاشیه دیدار با خانواده دو شهید این شهر اظهار داشت: شهدا ثمره تربیت مکتب امام خمینی(ره) هستند و خانواده‏های آنان، این دلیرمردان را با داشتن اندیشه‏های قرآنی و آسمانی راهی جبهه‏های نبرد کردند.

وی در این مراسم که با حضور رئیس شورای شهر و یکی از اعضای شورا برگزار و در آن، از خانواده شهیدان «مظاهر حبیبی» و «غلام‏رضا یوسف‏زادی» دلجویی شد، افزود: انسان‏هایی که تربیت یافته مکتب دینی و قرآنی باشند، جانشین خداوند روی زمین می‌شوند و آنچه در این راه باید به آن دست یابند، در قدم نخست بندگی خداست.

همتی با اشاره به مکتب تربیتی امام خمینی(ره) و نیز والدین شهدا تصریح کرد: جوانان این مرز و بوم آن زمان که جان خود را با تمام آرزوها و آمال فدای اسلام، انقلاب و میهن عزیز کردند، به واقع اعتقادشان برگرفته از مکتبی بود که از امام خمینی(ره) و نیز خانواده‏های خویش آموخته بودند.

شهردار دماوند ادامه داد: این مکتب برگرفته از پیام عاشوراست؛ زیرا با گذشت قرن‏ها، محتوا و اصالت آن که برگرفته از انسان‏سازی بوده، هرگز دچار فراموشی نشده است.

همتی در ادامه سخنان خود، خون شهدا را مایه عزت و آبروی کشور عنوان کرد و افزود: ما امروز تمام داشته‌های خود را چه مادی و معنوی و آرامش و آسایش و پیشرفت از خون شهدا داریم.

وی اظهار داشت: دشمنی‌هایی که امروز با انقلاب اسلامی و ملت ایران می‌شود، به واسطه همین روحیه مجاهدت و سلحشوری جوانانی است که با رشادت‏ها و جوانمردی‏های خود، دشمن را به زانو درآوردند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول