اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی‌گرگانی تاکید کرد

تقویت فعالیت‌های شبکه قرآن در عرصه بین‌الملل

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید با اشاره به فعالیت‌های شبکه قرآن گفت: شبکه‌ای که وابسته به قرآن است باید در عرصه بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

تقویت فعالیت‌های شبکه قرآن در عرصه بین‌الملل

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با مسئولان شبکه قرآن در قم در سخنانی با اشاره به اینکه این شبکه تلویزیونی در زمینه فعالیت‌های عملی و علمی توانسته است به موفقیت‌های قابل توجهی دست یابد، اظهار کرد: مسائل شرعی و دینی در شبکه قرآن در حد عالی مورد توجه قرار گرفته است و باید مسئولان این شبکه هر چه بیشتر تلاش کنند که مطلوبیت برنامه‌های خود را ارتقا دهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما در عرصه فعالیت‌های مرتبط با قرآن هر چه بتوانیم تلاش کنیم ارزش دارد گفت: باید از طریق شبکه قرآن مردم را به حق و حقیقت دعوت کنید.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه در قرآن کریم برنامه بسیار جامعی برای زندگی بشر ارائه شده است خاطر نشان کرد: رموز موفقیت در زندگی در این کتاب آسمانی به بشر معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه در انتخاب کارمندان، برنامه‌سازان و کارشناسان در شبکه قرآن باید دقت نظر مضاعفی صورت گیرد خاطر نشان کرد: باید در تولید برنامه‌ها به گونه‌ای ویژه عمل کنید چرا که مخاطبان شما یک جامعه فرهیخته، فاضل و دانشمند هستند و شما باید برنامه‌های خود را از لحاظ محتوایی هر چه بیشتر تقویت کنید.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به اینکه مسئولان شبکه قرآن مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دارند، اضافه کرد: باید تلاش کنید از طریق برنامه‌های خود افراد را به سوی کمال و پیشرفت هدایت کنید.

وی تاکید کرد: خداوند متعال فرموده است که انسان‌ها هر چه برکت بخواهند در قرآن کریم وجود دارد و فقط باید از این برکات بهره‌برداری کنند.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه کار در شبکه قرآن به دلیل محوریت قرآن در این شبکه از اهمیت و ارزش بسیار ویژه‌ای برخوردار است یادآور شد: شبکه‌ای که وابسته به قرآن است باید در عرصه بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و بتواند در عرصه رقابت با شبکه‌های دیگر با قدرت وارد شود.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول