اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بردسکن:

قرآن درمان درد بشر و هدایتی است که گمراهی ندارد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بردسکن در آغاز سومین سال طرح آموزش قرآن کریم برای دانش آموزان مقطع ابتدائی گفت: قرآن کریم هدایتی است که گمراهی ندارد و درمان تمام دردهای بشر است.

قرآن درمان درد بشر و هدایتی است که گمراهی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، علی اصغر جان‌بیگی ظهر امروز و در آغاز سومین سال طرح آموزش قرآن کریم در جمع دانش‌آموزان ابتدایی مدارس بردسکن با برشمردن فضیلت آموزش قرآن اظهار کرد: طرح آموزش و تدبر در قرآن و معانی این کلام وحی مدت 3 سال است توسط وزارت آموزش و پرورش در کشور اجرا می‌شود که طرحی موفق بود.

وی افزود: مربیان تلاش کنند در بحث حفظ قرآن و تدبر آن از همین ابتدا دانش‌آموزان را بیشتر آشنا کنند.

جان‌بیگی دانش‌آموزان را امانت در دست معلمان دانست و گفت: مربیان قرآن باید به عنوان یک باقیات‌الصالحات در این عرصه که توفیق خدمت دارند در پرورش این نسل و مانوس کردن دانش‌آموزان با اهل بیت وقرآن تلاش کنند.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن در این مراسم اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند که اعتقادات دینی ما را کمرنگ کند، بنابراین با توجه به هجمه فرهنگی و اهانت‌های که اخیرا به ساحت مقدس پیامبر(ص) اسلام شد،باید بیش از گذشته به آموزش معنویات و فرهنگ دینی برای جوانان کار شود.

جان‌بیگی ایجاد و توسعه مدارس قرآنی در شهرستان را از برنامه‌های معاونت پرورشی دانست و افزود: در سال گذشته دانش‌آموزان بردسکنی در مسابقات قرآنی استان خوش درخشیدند و امید است امسال با حضور پررنگ‌تر بتوانیم رتبه بیشتری در استان را بدست آوریم.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول