اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر شبکه قرآن در قم عنوان کرد

بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه در شبکه قرآن

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر شبکه قرآن در قم بر بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت‌های حوزه علمیه در شبکه قرآن و معارف سیما تاکید کرد.

بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه در شبکه قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام عبدالله جلالی ظهر امروز در دیدار مسئولان دفتر شبکه قرآن در قم با آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به آغاز فعالیت دفتر شبکه قرآن در شهر مقدس قم تاکید کرد: شهر قم از نظر مذهبی و دینی جایگاه بسیار والایی دارد و ضروری است که معارف دینی از پایتخت جهان تشیع در اختیار تشنگان معنویت در سراسر دنیا قرار گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گسترده شهر قم ادامه داد: شبکه قرآن در ابتدای فعالیت خود روزانه فقط دو ساعت برنامه پخش می‌کرد ولی اکنون این شبکه به صورت 24 ساعته ترویج معارف دینی و معنوی را در برنامه‌های مختلف خود دنبال می‌کند.

مدیر دفتر شبکه قرآن در قم با اشاره به اینکه 25 درصد برنامه‌های شبکه قرآن به ترتیل‌خوانی اختصاص دارد یادآور شد: در مابقی برنامه‌های این شبکه نیز معارف قرآنی دنبال می‌شود.

وی در این دیدار از آیت‌الله علوی‌گرگانی درخواست کرد که در صورت امکان زمینه ضبط سخنرانی‌های و دروس ایشان برای پخش از شبکه قرآن مهیا شود.

دفتر شبکه قرآن خرداد ماه امسال با هدف تعامل مناسب با دفاتر مراجع تقلید و نهادهای دینی و برنامه‌ریزی به منظور استفاده بهینه از منابع و ظرفیت‌های نهادهای حوزوی در قم راه‌اندازی شد.

استان قم پس از تهران تنها استانی است که شعبه شبکه قرآن و معارف اسلامی سیما در آن ایجاد شده است.

مستند نیمه شعبان کربلا و سه مستند راجع به جمکران با موضوعات «امام زمان، جمکران و زنان»، «امام زمان، جمکران و مردم» و «امام زمان، جمکران و مهمانان خارجی» از جمله مستندهایی است که در دفتر قم شبکه قرآن در حال تولید است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول