اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی استان قم:

هفته‌های فرهنگی قم باید طبع قرآنی داشته باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در دیدار فعالان قرآنی استان گفت: هفته‌های فرهنگی قم در کشورها و سایر استان‌ها باید طبع قرآنی داشته باشد.

هفته‌های فرهنگی قم باید طبع قرآنی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا در دیدار اعضای گروه تواشیح و قاریان اعزامی به مالزی ضمن قدردانی از این گروه به خاطر اجرای برنامه‌های زیبا و موفق در هفته فرهنگ استان قم در کشور مالزی اظهار کرد: این برنامه‌ها با تأثیر و استقبال فراوان، بازخورد بسیار خوبی نیز به دنبال داشت بنابراین ضروری است هفته‌های فرهنگی قم در کشورها و سایر استان‌ها قرآنی باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: در آینده‌ای نزدیک برگزاری هفته‌های فرهنگی این استان را در دیگر کشورها در دستور کار داریم.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت آقای فروغی در کسب رتبه کشوری در مسابقات رادیو قرآن ابراز داشت: لازم است موفقیت‌های ملی و بین‌المللی فعالان قرآنی استان به اطلاع عموم مردم قم رسانده شود.

اسماعیلی‌طبا به لزوم حمایت از فعالان قرآنی قم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه قاریان و حافظان قمی به نسبت سایر استان‌ها از درجه بالایی برخوردار هستند و اغلب به صورت بین‌المللی فعالیت دارند در نظر داریم با پیگیری‌های لازم بودجه قرآنی این استان به نسبت سایر استان‌ها ویژه دیده شود.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول