اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهر صور لبنان:

مقاومت وجه مشترک شهر صور و دزفول است

خبرگزاری فارس: شهردار شهر صور لبنان گفت: مقاومت در مقابل تجاوز خارجی وجه مشترک میان شهر صور و دزفول به شمار می‌آید.

مقاومت وجه مشترک شهر صور و دزفول است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حسن الدبوغ عصر امروز در همایش مهر مقاومت در این شهرستان اظهار داشت: شهر صور و لبنان نقاط مشترک زیادی از نظر فرهنگی و تاریخی دارند ولی آنچه در این بین بیش از همه چیز به چشم می‌خورد مقاومت این دو شهر مقابل هجوم خارجی است.

وی با اشاره به اینکه شهر صور در مقاومت مقابل رژیم صهیونیستی بسیار کارنامه‌ای درخشان دارد، خاطرنشان کرد: کارنامه درخشان شهر صور تا ابد در تاریخ جاودان خواهد ماند.

الدبوغ افزود: این جایگاه ارزشمند، محبوبیت و علاقمندی تنها نزد شیعیان نیست بلکه همه گروه‌ها و مذاهب لبنان ملت و کشور ایران را دوست دارند.

شهردار شهر صور تاکید کرد: ایران دوست و برادر لبنان به شمار می‌آید و به این دلیل مردم این کشور علاقه بسیار زیادی نسبت به ایران دارند.

وی خاطرنشان کرد: یک نکته بسیار جالب است که می‌بینم جوانان ایرانی در مراکز تصمیم‌گیری نقش چشمگیری دارند و این موضوع یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که من به وضوح در این سفرم با آن روبرو و مشاهده کردم و دلالت بر نشاط و جوانی مدیریت و تصمیم‌گیری در ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس، شورای شهر صور 21 عضو دارد که چهار عضو آن مسیحی، چهار عضو اهل تسنن و 13 عضو آن شیعی است که شیعیان نیز متشکل از احزاب حزب‌الله و امل می‌باشند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول