اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمیرم:

مقاومت، رمز پیروزی حزب‌الله لبنان بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه سمیرم مقاومت را رمز پیروزی حزب‌الله لبنان دانست و گفت: شکست اسرائیل برگرفته از مقاومت، قدرت ایمان و اعتقاد نیروهای حزب‌الله بود.

مقاومت، رمز پیروزی حزب‌الله لبنان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام سیدحبیب‌الله موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در بیت‌العباس سمیرم ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت علی (ع) به توصیف عظمت شخصیت و فضایل مولی‌الموحدین علی (ع) پرداخت و گفت: امام علی (ع) شاخص و معیار حق است و حق‌طلبی و عدالت‌خواهی مهم‌ترین معیار حضرت علی (ع) بود.

وی با اشاره به خطبه 224 نهج‌البلاغه و داستان آهن گداخته با برادرش عقیل با تاکید بر احقاق حق و اقامه عدل افزود: حضرت علی کامل‌ترین الگوی مسئولان در خدمت‌رسانی است و همه قدر این فرصت‌ها را بدانند و اجازه ندهند ذره‌ای حق کسی پایمال شود.

امام جمعه سمیرم با بیان اینکه رضایت خداوند از بالاترین نعمات خداوند است، اضافه کرد: به دست آوردن رضایت پدر و مادر، قناعت، حضور در نماز جماعت و جمعه، وفای به عهد، مواظبت بر نماز و ادای امانت از جمله راه‌های جلب رضایت خداوند است.

وی شب قدر را از فرصت‌های کم نظیر زندگی انسان برای خداشناسی و بهره‌گیری از برکات فراوان و رحمت بی‌کران الهی دانست و گفت: استغفار در شب قدر نجات دهنده انسان از آتش جهنم است، کسانی که می‌خواهند از قرب الهی بهره‌مند شوند باید قدر شب قدر را بدانند و از فرصت‌های معنوی به بهترین نحو استفاده کنند.

موسوی با اشاره به جنگ 33 روزه لبنان تصریح کرد: همه دولت‌های عربی، آمریکا و اروپا با اسرائیل برابر لبنان متحد شدند و اسرائیلی که همه امکانات و تجهیزات را داشت مقابل حزب‌الله لبنان شکست سنگینی خورد.

وی مقاومت را رمز پیروزی حزب‌الله لبنان دانست و خاطرنشان کرد: این پیروزی که برگرفته از قدرت ایمان و اعتقاد نیروهای حزب‌الله بود، شکست سخت و ضربه سهمگینی را به صهیونیست‌ها وارد کرد.

امام جمعه سمیرم ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی هم‌چنان در حال توطئه و دسیسه در سطح منطقه هستند و قصد دارند با ایجاد شورش و ناامنی، کشورهای اسلامی از جمله کشور سوریه را ناامن کرده و میان مسلمانان اختلاف ایجاد کنند.

وی در ادامه 26 مرداد سالروز ورود اولین گروه آزادگان به میهن اسلامی سرافراز به مهین اسلامی را گرامیداشت و گفت: آزادگان پرافتخار میهن اسلامی بعد از یک دهه اسارت و تحمل شکنجه‌های فراوان پس از به نمایش گذاشتن تفکر اسلامی در چنگال دشمن با عزت به کشور بازگشتند و گذشت، ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند.

موسوی هم‌چنین با تشکر از قهرمانان مدال‌آور کشورمان اظهار کرد: این قهرمانان با ذکر نام علی (ع) اسلام را به رخ دشمنان اسلام کشاندند و دل امام زمان را خشنود کردند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول